|
|
|
|---|---|
|
För er som är intresserad av BMW och teamet BMW.WilliamsF1 och har kanalen Discovery Channel så kan jag tipsa om en väldigt intressant dokumentärserie som sänds i 3 delar.Handlar mycket om tekniken hos Williams och hur dom jobbar, hur hela F1 började och har fortlöpt fram till idag etc. Kopierar innehållet från dagenstv.com : Kl 21:00 -22:00 Så går det till i Formel 1 Del 1. Vi avslöjar de topphemliga planerna bakom Formel 1. BMW Williams-laget förklarar sin taktik och varför de örtjänar sin plats som motorsportens kung. Showview [83127052] Kl 22:00-23:00 Så går det till i Formel 1 Del 2. Vi avslöjar de topphemliga planerna bakom Formel 1. BMW Williams-laget förklarar sin taktik och varför de förtjänar sin plats som motorsportens kung. Showview[87727016] Kl 23:00-00:00 Så går det till i Formel 1 Del 3. Vi avslöjar de topphemliga planerna bakom Formel 1. BMW Williams-laget förklarar sin taktik och varför de förtjänar sin plats som motorsportens kung. Showview[93022408] Går även i repris den 10,15,16 och 22 Januari. Jag brukar gå in på www.dagenstv.com lite då och då, och sedan i fältet "sök med fritext" skriva BMW och då får man fram en del intressanta Tv-program som visar reportage om BMW. ///Foppa | |
|
Discoverys text TV säger dessvärre inte samma sak: 3x VM i chopper bygge bla..... Vem skall man lita på... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
GM: på www.tv.nu står det Tid: 2000 - 2100 ShowView | 36436489 | Titel: Amerikanska choppers ///Foppa |
|
|
vi får se 2100....*S* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Japp! :D Ja du kanske har rätt eftersom i min TVguide i digitalboxen står det inget om någon BMW Williams dokumentärserie. Hur som helst går det i repris om några dagar framöver. Jag spelade in det på DVD i höstas då det sändes. ///Foppa |
|
| foppa vann | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.