|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet var man kan beställa alu paneler? Vad det kostar till en 328 -99? Är det svårt att byta själv? The man, the myth, the concept... | |
| är inte de bara sånna där klistergrejjer du tänker på, som man fäster ovanpå nuvarande panel? | |
|
Nja, jag trodde enda alternativet var att byta ut vad där sitter till som i mitt fall - aluminiumpaneler! Men finns det "klister märken" att köpa oxådå?? //Jost The man, the myth, the concept... |
|
|
ja, kommer inte ihåg på rak arm vart..men ja köpte mahogny panels till min Primera GT från Momo.. ska kika lite om ja kommer på vart exakt de va jag fick tag på den.. De hade iaf perfekt passform och såg jäkligt hett ut =) |
|
|
ja, kommer inte ihåg på rak arm vart..men ja köpte mahogny panels till min Primera GT från Momo.. ska kika lite om ja kommer på vart exakt de va jag fick tag på den.. De hade iaf perfekt passform och såg jäkligt hett ut =) |
|
|
Okej, låter intressant! Enda stället jag hittat alu paneler är Eurocarparts i GB och där kostar det 222 euro + frakt! på bmw kostar ett sånt kit ca. 5000 spänn har jag hört...ujuj! //Jost The man, the myth, the concept... |
|
|
Här är en tysk sida som säljer. Länk |
|
| Ingen som har bilder? | |
|
Riktigt bra! Thanx The man, the myth, the concept... |
|
|
DNS Trading har sånna paneler såg jag. Ca 850-950kr. Nån som köpt därifrån? |
|
thundergod |
Kolla tillbehörskatalogen för E46, det finns flera olika kit med alupaneler att köpa, inte spec dyrt faktiskt, iaf inte om man kan montera själv. Mycket snyggare än påklistrade historier. Alla paneler som finns som fabrikstillbehör, finns att köpa i efterhand oxå. man kan köpa kit, eller lösa delar, tex om man bara vill ha alu i dörrarna eller nåt sånt |
markus00 |
Avråder dig helt från att köpa sådana klisterpaneler. Hade det själv på min e34 innan ser riktigt dåligt ut. Hade jag varit dig så hade jag antingen bytat helt alltså BMW:s för 5000 eller avstått. |
| Är det möjligt att hitta billigare aluminiumlister än de för 5000:-? Klisterlappar är inte intressant.. | |
|
Kolla på stylabilen.se Länk 1600kr till sedan/limo och 3000kr till coupe. |
|
|
Varför krångla till det? Gå in eller ring till din närmaste BMW-handlare och beställ en uppsättning originallister, själv betalade jag 1443kr med 10% rabatt i november i fjol. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.