|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Jag undrar hur man får ner baksätet i E34? Sitt dynan får man lätt bort men ryggstödet är dess värre.. hjälp mig.! Tacksam för svar! /T | |
|
Det går väl inte ens att fälla på sedanen? Kanske en nackdel med det lär ju ge en tystare kupé. Vissa modeller har däremot sk skidlucka. Anders |
|
| Har för mig de sitter med två plastmuttrar (10?) i underkant.. Sen är det nåt över också vad jag minns. | |
|
det går visst fälla på sedanen, om man har den optionen... Om den inte är fällbar, har du mutter i underkant, sen bara att rycka uppåt, rakt upp. |
|
|
Sitter en mutter (10mm, plast) på varje sida, samt två muttrar i själva skidluckan längst ner, sen är det bara att lyfta upp och ur. Mvh, Magnus. |
|
|
Det var som den! Bra att veta. Ska man ha någon nytta av det får det inte vara för krångligt bara... Anders |
|
| tackar så Mkt.! | |
|
Är det ej fällbart sitter Ryggstödsdelen med 4st plastmuttrar med 10mm skalle. En på var sida längst ut och 2st bakom mittarmstödet, armstödet tas enkelt bort genom att pressa ihop låsklackarna i dom runda hålen, sen ser man muttrarna! ///Magnus |
|
| NU funkade det. Tackar! | |
|
det funkar inte:S Trodde jag visste vars dom runda hålen fanns.. men inte då. hittar inga runda hål.. ? kan du förklara lite bättre. (inte dåligt det du beskrev sist) men trög som man är. :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.