|
|
|
|---|---|
toga |
har läst allt snack om att byta till den större färdatorn. Då är min fråga: är det bara att koppla loss den lilla och koppla in den stora ? Vilka data kommer jag att få presenterad för mig med den stora & vad hittar man en sådan & hur mycket kostar den ? //Tobbe |
|
Jag håller på med operationen just nu! Den gamla är ur och ny ska införskaffas! Jag kan hålla dig informerad. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Se länken nedan. Länk /Nybliven BMW-ägare 01-11-17 Mvh. Micke Olsson |
|
| Styrman1, hur fick du loss den? Har haft stereon ute och dragit i spaken så mycket jag tordes men den vägrar lossna... | |
Wilden |
Zhivago jag hade samma problem som du när jag skulle byta lampor i datorn.(bröt av spaken!!!)Tog bort handsfacket och plasten på sidan till mittkonsollen så att jag kom åt datorn på höger sida,där fann jag oxå en spak som man kunde pilla på(numera den enda). sim sala bim så var datorn ute.Lycka till./KB |
| Tackar för hjälpen! Får väl se om jag har tillräcklig motivation att göra det bara för att kolla om bilen är förberedd för "stora" färddatorn... | |
|
Det var "bara" att dra spaken mot sig. Prova att trycka in datorn en aning medan du drar i spaken så kanske den släpper? Däremot har jag ett h:e att få in alla kablar till stereon. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
| Är det inte knöligt att få loss tillräckligt mycket inredning då? Har hört nånstans att det ska vara en del knöl med att få loss handskfacket när man byter mikrofilter... | |
toga |
Till styrman1. Tack gärna ! |
Wilden |
Handsfacket tar man loss på en minut!! |
|
Letar efter en billig nu men återkommer i frågan! fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.