|
|
|
|---|---|
|
Har någon hittat en billigare M3 321 hk i Sverige än den här? Länk //Schnitzer | |
|
Helt stört billigt. Vore intressant och se hur pass sönderkörd den är... :( Fattar bara inte hur man kan sätta på en sådann vinge på en M3a =(( Mvh Tobias |
|
|
bilen känns misshandlad.....klart bilen kan ju va fin men näe jag skulle då inte ens åka å titta på den iaf BMDoubleVMthree Din dröm - min vardag |
|
|
Vingen demonterad:) Kul med 4 hål i bakluckan:) Obesiktad... Kanske skulle besikta den först? Kan ju inte vara så svårt. Kanske dåliga avgasvärden som inte killen kunnat reda ut. Hund begraven eventuellt. Hur dum är man inte om man vill sälja en bil och inte ens har den besiktad? |
|
| Ägaren till den m3:an brukar väl vara här på forumet ibland har jag för mig. | |
|
Ingen som har något svar på frågan då? //Schnitzer |
|
|
Den har varit till salu ett tag har jag för mg, tar han bort vingen blir de nog betydligt lättare! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Jag har då inte sett nån billigare! Ingen som vet reg nr på den?Som den beskrivs i annonsen låter det som min gamla. |
|
|
Måste vara den en utav de billigaste, iaf när det gäller utpris. Man vet aldrig vad bilar säljs för exakt. Men sällan är det utpriset iaf. Som någon skrev ovan, vingen gör att jag får en känsla av att bilen är "fast and furious" körd. |
|
|
Ok, vingen är extremt ful. Den måste bort om bilen överhuvudtaget ska vara intressant. //Schnitzer |
|
| Ny baklucka så är ju den saken fixad.... | |
|
Hittade en M4 321 hk EZ: 09/97 i Tyskland för runt 100k. Ni som är M3-experter, ser ni om det är något som inte är som det ska med den bilen. Fälgarna är inte original, inte i min stil i alla fall. Inte heller de 18" BBS som följer med. Räknas den som en -98? Länk //Schnitzer |
|
|
Tänk bara på att om det är svårt att sälja en M3 E36 coupe så är det dubbelt så svårt att säla en sedan............. ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
Alpina B8: Ja, jag vet. Det finns ju miljöner av dem känns det som. Nej, men det finns många exemplar. Jag tycker om 321hk-versionen, men jag har hört att mycket kan krångla med dem. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.