|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har efter åtskilliga år lyckats övertyga frugan om att det bara finns en bil att åka, BMW. Hon har fatta tycke för Z3 modellen men plånboken räcker inte till för att även ställa en sån på garageuppfarten. Till sommaren fyller hon 40 och jag tänkte iaf fråga om det finns någon på detta suveräna forum som skulle kunna tänka sig att mot en rimlig slant låna ut sin Z3 roadster under 4-5 dagar? /Pane | |
| Måste bara säga att frugan har bra smak! | |
|
Förra året hyrde jag ut min 2,8a till bekannta vid några tillfällen (om 1 månad i taget nu räknas som tillfälle), men då den är såld och M'en är det inte tal om att hyra/låna ut så kan jag tyvärr inte hjälpa Dig. Kolla med Exclusive cars, de har iallafall tidigare hyrt ut lite allt möjligt roligt.. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Pane: Nu vet jag inte om ni är ute efter en cab eller coupe. Hör av er i sommar när det är dax, så ska vi se om jag skruvat ihop den, servat den och besiktigat den tills dess. Jag lovar inget, men kanske. Sen är det ju alltid en penga fråga och en fråga om det var en M coupe ni var ute efter. z3mpower |
|
|
z3mpower: Hrrm, "låna ut sin Z3 roadster under 4-5 dagar" ;) Din har ju iofs taklucka! :D /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Caspar: Tack för tipset med Exclusiv cars. Ska kolla upp det om inget annat intressant dyker upp inom rimlig tid. z3mpower: Det är taklöst som är mest intressant. Ska dock komma ihåg ditt erbjudande så får vi se hur långt du kommit när det är dax :) /Pane |
|
|
pane: Om du inte lyckas få tag på en Z3 så har Mabi (www.mabi.nu) Z4:or för uthyrning! Inte lika cool som Z3 *duckar*, men det är en tvåsitsig BMW iaf :) /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten: Håller med dig, tycker Z3an är mer rund och skönare med sina kvinnligare former ;) Tror att Z4an behöver mogna lite. tyvärr hade inte mabi några Z4or heller just nu men vi får la se vad som händer. Tack iaf. /Pane |
|
|
Skulle vi kunna ordna. Slå mig en singnal så får vi diskutera, 0735334745 MVH Fredrik 321HK ;) VD med R&D "M ROADSTER" |
|
|
pane: Mabi säljer tillbaka sina Z4'or till BMW på vintern (eller om det är säljuppdrag, vet ej) och plockar ut nya eller samma om de inte har blivit sålda under vintern. Så hände förra sommaren, en av de 2 Z4'or de hade blev såld, den andra kom tillbaka till hyrbilshallen till senvåren samt att de köpte in en till (beggad, den röda alltså). /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Yatooil: Tack för trevligt samtal, vi hörs om en vecka eller 2. Caspar: Tack för infon. Kan va ett alternativ om andra alternativ "skiter" sig. /Pane |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.