|
|
|
|---|---|
| Är det någon som vet hur relät till klimatanläggningen får styrström? I min 535 89:a är anläggningen stendöd men om jag öppnar upp relät och "trycker ihop det" så går klimatanläggningen igång. Relät är det som sitter på plats 4 (framifrån räknat) i stora reläboxen i motorrummet framför föraren. I boxen är det reläraden närmast mitten...om ni förstår :) I schemat så står det att det är två relän men jag misstänker att det ena relät (utritat med mer elektronik i sig) är i själva verket reostaten, alltså vredet för fläktmotorvarvet. | |
| Stora eller lilla kliman? | |
| Det är den stora. | |
| Kolla här: Länk | |
fjamsetramsa |
Var sittter den modulen??har den med kliman att göra?? |
|
Erikw: vet du om elektronik boxen som finns på ena bilden vid passagerar fotutrymmet är samma som finns under huven i samma box som motorns styrenhet? Jag har inte boxen på bilden, men jag har en i boxen under huven //Simon |
|
|
Fjamsetramsa : Kolla "Bild 1 -3", där hittar du kopplingsschema. Xtracrispy: Förstår inte riktigt frågan, har du stora kliman (med liggande hjul)? |
|
|
Jag har stora kliman, har själv eftermonterat den. Vad jag undrar är att vad är K-modulen för nåt, jag har ingen sån? Är det kanske samma som den som sitter under huven? E32 kanske har i kupén, och e34 under huven? Jag har haft problem att få styrning osv att funka. //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.