|
|
|
|---|---|
Njuren |
Tjena öäste att nya trean ska få strålkastartorkare??? Menas det att där finns riktiga torkarblad som sveper över dem vid skölj??? de blåser ute förresten. BMW - i nöd och lust? |
|
Jag noterade det jag också när jag läste broschyren. Jag tror det är en felaktig översättning eller liknande för bilderna visar på vanliga högtrycksmunstycken som åker upp ur fångaren och försöker spola rent lyktglasen. /Anton |
|
|
"Försöker" var det ja ;) Tror mina lyktspolare har lika bra funktion som dessa högtrycksgrejer (jag har inga på min)... Visst, det ÄR inte snyggt, men det är fasen så effektivt med torkare. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| Jag tycker spolare är bäst. Torkarna fryser bara fast och isar igen på vintern. Och sommartid funkar spolarna lika bra, och torkarna är ju inga prydnader precis... | |
|
Torkare är inget snyggt och är omöjligt på dagens rymdformade strålkastar(klar)glas. Spolare är heller inget vidare. Jag skulle helst vilja ha dom urkopplade. Det ända dom gör är att dom blöter ner huven/fronten och slösar på spolarvätskan. Det ända som gäller är en hink med vatten och en diskborste/svamp i garaget och köra med lite då och då. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.