|
|
|
|---|---|
|
Reg.nummer DAR 130 Länk rodge dodge Länk | |
parolof |
kolla med bilregistret, Länk |
|
du den va riktigt finn om du vill veta vem som ägger bilen kan du skicka ett sms till 71456... Så här DAR130 coh skickar du det till 71456 vad vem har ägt den innan?? Toni |
|
|
Jo det vet jag, tänkte mer om någon visste eller t.o.m om ägaren håller till här på forumet. rodge dodge Länk |
|
|
aha okej... nej ja vet inte om ägaren håller till här tyvär.. Toni |
|
|
Fasikens va fet den va..... ///Robban |
|
|
Joo den var/är grym? , har ägt den.... rodge dodge Länk |
|
|
Släng dit riktiga njurar och riktiga backspeglar, och ta bort den hemska spoilern fram, så visst ja, den verkar fin. Bara min åsikt :-) /Krille |
|
|
Jo alla har tydligen inte samma smak... rodge dodge Länk |
|
| fan va fin! | |
|
nej ja tycker att den är finn som den är :) Toni |
|
|
Mycket läcker! Men personligen skulle jag byta njurarna. I övrigt en pärla. Bilen ifråga är avställd sedan 2003-07-28. |
|
|
Jo njurar skulle behövas... då det på bilden saknas.... rodge dodge Länk |
|
|
Bakkofångare kanske också skulle vara bra eller.... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Såg att den är till sau för 28000:- utan motor/låda på ppf forumet ENDLESS BRAKES KKR |
|
|
utan motor å låda rena råååånet.. BMW Williams F1 Team. |
|
|
Då har du inte räknat på delarna som sitter i och absolut inte sett bilen i verkligheten!, den är säkerligen värd alla dessa pengar. Helt rostfri samt nylackad(antal lager klarlack) Nya 18" med nya däck(dyra) Sparco evo-stolar Bur M5 bromsar Seriöst sänkt m.m................ Räkna på detta....... rodge dodge Länk |
|
| Bilen är grymt fin, jag hade den efter rodge, sveriges snyggaste E30 om man ser den på riktigt. Sålde den vidare till stockholm, vet inte om han har den kvar. var ju ett par år sen jag sålde den. | |
|
Tjena silwer, jo den är garanterat värd en slant. Man skulle sätta i en M5-maskin i den mmm..... Det va i alla fall en av dom snyggaste då. Hade jag 28´ så hade jag köpt den direkt! rodge dodge Länk |
|
|
Det var ju med låda, så bara att köpa en fin motor o hänga i... Då har du en riktigt grym e30 för 50000 ist för 80-100000 som den skulle kosta komplett. Keep up the good work! |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.