|
|
|
|---|---|
|
i min 750 från 90- har jag först nu upptäckt att den varken har manuellt eller el justerbarratt,,jag trodde från början att den hadde el men bara att man inte visste hur man ska justera den..jag har släppt kåpan och pappen under rattstången och den ser ut att vara bultad direkt i bilen.. fanns det såna????farsan 518 89- har iallafall manuell rattjustering.. Dressa | |
|
Är det så att du har airbag kanske? Då finns det årsmodeller som inte har möjlighet till injustering. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Det måste väl finnas?? Min 735i -87 har ju manuell rattjustering... bara i längsled men ändå. //Magnus |
|
|
Kan tillägga att min inte har airbag så det kanske gör att det skiljer |
|
|
jag har airbag..känns lite löjligt när utrustningen i övrigt är bra,åsså frågar nån som ska köra hur man ställer ratten...inte utan att det svider.. Dressa |
|
750iAL |
har ingen airpåse i min men har justering i längsled dock manuell.. |
750iAL |
Dressa: Va de för modell du har på din 750??Fanns det M version av 750 i e32?? |
|
nä fanns ingen m version i 750,,skrev dit det sen jag byggde om min bil till manuell vx-låda,.klämde dit lite andra stötdämpare och fjädrar(byggde bort nivåregleringen) monterade m5 grejer såsom bromsar och bakaxel..då dom inte fanns i det utförandet.. så det är bara på skoj... Dressa |
|
|
750IAL: Ingen M version av 7 serien har någonsin funnits. -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
| Som redan skrivit har de första årgångarna med airbag inte justerbar ratt. Jag har lite svårt att få till en perfekt körställning pga av detta i min E32 (med airbag), däremot i min E34 (även den med airbag) går rattten att justera. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.