|
|
|
|---|---|
|
ÄR det någon som har information om träffen i malmö i sommar .....det skulle visst komma bilar från usa och resten av världen.....Den skulle vara i sju dagar.. Väldigt tacksam för svar. Thomas Ahlström | |
| Detta låter intressant jag är på om det blir av!!! | |
sportsbmw |
Skulle verkligen ROCKA fett!!!! :) / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
Jag läste detta i Lördagen motor bilaga i kvälsposten........men jag slängde den ...SATAN Men den skulle vara i 7 dagar och stortorget i malmö var reserverat och någon park var också reserverat till oss BMW ägare |
|
|
Du menar Europa träffen som BMW klubben ordnar , tror det är Mc sektionen som står för träffen Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
Crusty |
Får alla vara med ? Även om man har en helt standard bil eller e det en träff för specialare? "The Blue BMW" |
|
Alla får vara med som är medlem i BMW Cs. Fick inbjudan i The magazine of BMW club Europa. Kostar 80 Euro, plus att alla evenemang kostar extra t.ex. Concours d'Elégance at Stortorget Down Town Malmö kostar 5 Euro. |
|
|
intressant.. jag bor i malmö..ska ta reda på mer... då blir det fullt ös nere på strippen (I hamnen) varje dag i en vecka... hoppas det varje fall.... BB=bäst=bayerskt och bakhjulsdrivet:) |
|
//Andy |
Det låter jättebra, hoppas att alla får deltaga. Försök ta reda på tid och skriv in här tack! MVH //Andy |
|
30/6 - 7/7 BMW Club Europatreffen in Malmö/S |
|
|
Hej jag undrar om dom träffas fotfarande på strippen eller på ASG nu??? Eller kannske imorgon?? |
|
|
inte nu haidar, tror vädret är lite för dåligt... men i vår/sommar så går det loss.... annars sjöbo-rakan. BB=bäst=bayerskt och bakhjulsdrivet:) |
|
|
hallo.är det någon som vet vilken vecka det ska vara. ska där vara några upvisningar också. mårtensson |
|
|
bmw träffen kommer att äga rum den 30juni till den 7 juli och där kommer deltagare från 12 olika länder. malmö stad hyr stortorget och slottsparken där det ska bli ett stort barbeque party. mårtensson |
|
325Ci |
jag klippte ut artikeln i lördags..har den här bredvid mig. Men ja pallar inte skriva in allt här..hehe. Men dit ska jag iaf =) |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
inbjudan finns på ftp://ftp.pixeldesign.be/bmw-club-europa/InvitationMalmo.PDF (Länk Som tur var krockar den inte med vår träff den 29 Juni, utan det är ankomst som gäller den 30 Juni. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.