|
|
|
|---|---|
|
Gick nyligen in på BMWBörsen och såg en annons där det stod "Testannons av BMWBörsen administrator. Ignorera.". Vad gör jag? Jo naturligvis trycker nim nyfikenhet bort det sunda förnuftet och jag går in på annonsen. Vad ser jag, jo att 23 andra nyfikna själar också vart inne på den. skönt att man inte är den ende som är så korkad och nyfiken....... Måste också berömma hela BMWPower för en utmärkt sida. Det är väldigt lätt att hitta det man önskar och det är en snygg layout. Jag är även inna på andra "Märkessidor" titt som tätt och måste säga det att det finns ingen som är så genomtänkt som BMWPower, man är kanske lite hemmakär, men ändå. BMWBörsen: Ingen annnan sida har samma överskådlighet och samma smidiga sorterings- och gallringsfunktioner. Forumet: Inget annat forum (jag har sett) har samma förenklande indelning som t.ex. modellstorlek, trimmning osv. Utom möjligtvis NordicAudi. Däremot har denna sida en gräslig layout och är väldigt svår att hitta på. Jag har dock två förslag på förbättringar: Möjlighet att sätta in bild på delar säljes, särskilt önskvärt vid försäljning av fälgar. Jag har sagt det förrut och säger det igen, jag skulle gärna se de lila/gula "mapparna" före trådarna även på "Senaste 50" då det är svårt att veta vilka som är uppdaterade eller inte. Oj vad långt det blev, hoppas någon orkar läsa igenom det. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. | |
|
Av de 23 nyfikna själarna, så var det nog jag som stod för 22 av besöken eftersom jag testade en mängd nya funktioner och behövde en synlig, aktiv annons. :-) Det som har tillkommit i BMWBörsen igår är att man anger län när man lägger in annonsen. Länet syns sedan i listan över annonser, och visas på själva annonsen. Länet är i båda fallen klickbar, dvs kan kan klicka på länet och få fram en sverigekarta där länet är markerat. Orten syns också, och även den är klickbar. Då får man fram en sverigekarta där t.o.m orten är markerad. Detta kräver dock att man stavat rätt till orten och inte skrivit en massa annat istället för orten. Hanteringen av län är även införd i BMW Köpes, samt Delar Säljes/Köpes-annonserna. Man kan dock inte ännu söka med urval på län, och det beror helt enkelt på att det finns för få annonser inlagda med information om län ännu. Denna funktion kommer, men vi väntar lite tills det kommit in en stor mängd annonser med information om län. En ny funktion som kommer inom kort är möjlighet att ändra en annons. Möjlighet att lägga in bild på delar säljes kommer också, men det dröjer eftersom den funktionen finns uppskriven på listan med 68 (jo det är sant) andra punkter att gå igenom. Här gäller det att prioritera. :-) Lila/gula mapparna kommer också, men finns uppskriven på samma lista... Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Då är det bara jag so är så nyfiken då. Enmycket bra sida kommer alltså bli ännu bättre! Keep up th good work! mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
200SX klubben har en kanon sida som jag rekommenderar besök på. Mkt trevligt forum där också. www.200sx.nu fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Tycker detta är en kanon-sida! Jag kommer fortsätta köra BMW mycket på grund av BMWPower. Mr C |
|
|
Var precis inne på "Sajtkartan" och tittade. Där såg jag att det fanns en länk uder "Diskussionsforum" som hette "Om forumet". Varför finns inte den avdelningen under när man klickar på "Visa alla forum"? Det vore väl bra att ha den avdelningen "framme" så att man skulle kunna skriva trådar som denna under den avdelningen istället för under "Samtliga..." mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.