|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
JanneK, Ska du ha träpaneler i din bil? (går det ens att få tillsammans med M-paketet?) Jag tror nämligen att det bruna skinnet hade passat väldigt bra ihop med M-paketets interiörlister, men kanske inte lika bra med det mörkbruna träet. Jag vill även minnas att det bruna skinnet är mer brunt och mindre rött i verkligheten, stämmer detta? Väldigt snyggt i vilket fall, men jag hade som sagt hellre valt beige :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Brunt! Har beige skinninredning i vår 523 och hade inte tvekat en sekund om möjlighet att byta mot brunt kom på tapeten. | |
|
Kalle, Jag kommer att ta de interiörlister i aluminium som är standard i M paketet och jag tror också att det blir fint tillsammans med brunt även om trä är fint också. Tycker att aluminium panelerna blir lite tuffare/sportigare än trä och passar därför bättre ihop med M-paketet. Mvh Janne |
|
| Skall du ha aluminiumpaneler är det för mig en självklarhet att du tar brunt skinn! Beige och aluminium ser så tvetydligt ut. | |
| Jag är benägen att hålla med E38B12. Beige skinn och aluminiumpaneler harmonierar inte så bra. Aluminium behöver något mörkare att kontrastera mot. Likaså går beige läderklädsel bra ihop med ett lite mörkare trä, pga av kontrastverkan. | |
|
Håller också med E38B12 och Nockenwelle, Beige skinn och alupaneler ger ett intryck av personlighetsklyvning...funkar inte alls ihop :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Tack för all feedback. Nu är bilen beställd och det blev kastanjebrunt läder. Mvh Janne |
|
|
Gratulerara! Härligt att du valde rätt till slut=) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.