|
|
|
|---|---|
andha45 |
...nu är jag säkert ovanligt ohändig men hur i hela världen fungerar snabbfästet? På Volvon tog det 30 sek att byta båda, på BMW:n lyckas ja inte... nya Bosch |
|
tryck fram låsknappen och dra torkaren neråt så lossnar den. En V8 drar mer än man tror! |
|
|
Läs instruktionsboken :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
andha45 |
I instr. boken står det bara lossa o ta bort... =) |
|
fick du loss den? En V8 drar mer än man tror! |
|
andha45 |
Tack för omtanken. Jag kollar imorgon igen. Jag är faktiskt lite händigare än ni tror... men skäms gör jag. |
andha45 |
Ena snabbfästet hade åkt ur banan... när det var ditpillat på rätt plats var det superenkelt! 498 för två torkarblad är f ö rätt dyrt. Brukar inte ha så mkt synpunkter på reservdelspriser men tvivlar på att de är 7 ggr bättre än billiga torkarblad... |
|
Om inte själva armen var sliten och ful så hade du kommit undan med att bara byta bara gummit, det kostar inte många kronor. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
andha45 |
Nästa gång blir det bara gummi. Fanns tyvärr inte när torkarbladen köptes fem i sex i fredags... bara gummi kostar väl inte mer än 100-150 för båda sidor?! |
| Jag betalade 152:- senast för två torkargummin till min 330. Priset borde väl vara ungefär detsamma till E39. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.