|
|
|
|---|---|
325Ci |
nån som handlat där??? vad i så fall?? blev det bra? bra passform o så?? |
|
jag har ej handlat där, men en bekant gjorde det och han blev nöjd. passformen var inte den bästa, samt att leveranstiden var för lång. annars inget å klaga på. snyggt blev det iaf =) //Tomas M 528i -86 |
|
|
oops, glömde säga det... detta handlade om en frontspoiler till E28. //Tomas M 528i -86 |
|
325Ci |
har själv tänkt köpa en m3-front till min e36a. |
Thomas S |
Hej! Köpte ögonlock där till E34án å e´då nöjd! Men det är väldigt lång väntetid som sagt! Thomas S |
"johan" |
Kolla på www.carfashion.nu Dom har en grym front till E36 så varför köra om kring med en M3 front som alla andra har! |
325Ci |
jag bor i helsingborg o har ca 2 mil dit. borde man inte kunna hämta grejorna direkt om man beställer där? eller tar de lika långt tid ändå?? |
| johan vilken av dom menar du.... | |
|
Det var jag som monterade framspoilern på en E28:a och jag kan ju bara säga att DNS Trading är bra i förhållande till deras LÅGA PRISER men vill du har perfekta saker ska du nog leta någon annanstans..... Kolla in på www.ludwigsbila.se/bmwe28 och gå sen in på besöksgalleriet och kolla på rikard´s 520i -84 så får du se resultatet. |
|
325Ci |
Var de nårra större problem med att få den på plats eller det gick relativt bra?? |
| vad har dom för märken?? | |
|
Gå in på: dns.trading.sida.nu/ så ser du till vilka modeller dom har. Och sen vill jag bara ursäkta för att adressen blev fel det ska vara följande istället: Länk Ha de gött alla E28 lovers!!!! |
|
|
Jo det gick relativt bra att montera den.Jag hade vanliga skruvtvingar för att hålla fast den plus att jag använde bogserögglorna för att hålla fast spoilern.Om du tar och köper typ en avgasklammer eller liknande och sätter fast den på ögglorna på bilen och sen borrar du två lagom stora hål i en trä bit och den träbiten lägger du mot spoilern och sen gängar du bara på muttrarna och drar åt så att spoilern sitter fast. Sen är det bara att börja spackla och lacka den.Lycka till!!! |
|
|
köpte ögonlock till min 325a där dålig passform (den ena var 2cm för kort) (den andra var vind) för lite härdare i plasten = billig tilverkning Det fins en anledning till att sakerna är hälften så dyra men har man lite pengar och mycket tid så är det väl rätt att köpa där ifrån H/CLAUDE |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.