|
|
|
|---|---|
|
Hallå... undrar lite om vd som egentligen var "standard" på en 750 e38. jag tror mig ha rätt när jag tippar på följande... svart skinn elratt elspeglar dubbelglas rollos larm elstolar fram klima utökat skinn stereo i ngt form belysta dörrhandtag (99 o upp) regnsensor xenon elbaklucka (99 o upp) telefon stämmer detta??? nån som vet... scheckheft borde ha järnkoll... //T | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
Scheckheft |
Hej Dubbelglas, sidogardiner är standard hos Lang modellen. Montana skinn är standard, Buffel extra, from 99 har du den aktiva komfortstolen med massagefunktion som standard. Som alla 750 finns lite mer skog i bilen (trä), handtag, B-stolpe, askkoppar, armstöd bak mm. Har du hittat något objekt? Här ett tips, en Individual, mycket läcker enligt mitt tycke, iof en 740: Länk Mvh Scheckheft |
|
Hallå... nice bil, dock med svart inredning. def fixar inte jag... beige eller grå. massagefunktion tror jag faktiskt inte var standard då jag har sett flertal bilar utan detta. jag har några objekt p G. men att hitta en lång verkar vara hopplöst, alla med "rätt" inredning blir sålda innan man äns hinner lyfta på luren, det e bara bilar med svart skinn som blir kvar, o det går totalt bort.. man får nog försöka stå ut med en "kort" modell verkar det som.. jag återkommer i ärendet, tack för hjälpen //T |
|
Scheckheft |
tamtech: du har rätt jag fel - komfortsol standard dock utan aktiv funktionen. Mvh Scheckheft |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.