|
|
|
|---|---|
|
Länk stackars bil.. ser ut som en volvo s40 framifrån.. usch..Nån som tycker den är snygg?.. BMDoubleVMthree | |
|
För att se till vad det är, En stylad bil så är den helt okej Men ställ den mot en orginal M3:a så väljer jag orginal vilken dag som helst ;) |
|
|
Länk desto finare BMDoubleVMthree |
|
|
nån som som har ett bra öga för säkningar och hur mycket?.. vad tror ni den senare..(svarta m3:an) har för säkning?.. alltså hur mycket fram resp bak?... måste investera en sån sänkning:-) BMDoubleVMthree |
|
|
hehe härliga stavningar ;-).. ska naturlisch vara sänkning BMDoubleVMthree |
|
|
fruktansvärt ful! liknar väldigt mycket volvo s40 vilket bara det är illa, inte fan stylar man en bmw för att den skall se ut som en volvo :) behåll dom i originalutförande istället tycker jag! MVH Johan K |
|
nikkieb0y |
bilfreak -> inte sänkt mycket bak. kanske 1 cm kanske. fram runt 6-7 cm. jämför med min. sänkt 10 cm fram Länk eller har jag fel? |
|
Den var inte fin! Usch! //Schnitzer |
|
| Mindre ful fram än bak iaf, bak var den gräslig. | |
|
nikkie: jäklar så snygg sänkning du hade.. så ska de se ut.. men har du sänkt hela 10 cm fram?.. (alltså 10cm ifrån org m3 sänkning?).. hur mycket har du sänkt bak då?... Mvh BMDoubleVMthree |
|
nikkieb0y |
bilfreak -> sänkt med sellholm coilover 10 cm fram & bak. så där det ska se ut enligt mig. |
|
snacka om ytterligheter.:) Den första bilen skulle jag inte klara av att leva med medan jag mer än gärna skulle färdas i den svarta M3an. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
M3 S40...hu. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.