|
|
|
|---|---|
| vad kostar en bromsgivare tilll e28?? | |
| är det någon som vet ungefär vad den kostar??? kostar den 2-300 eller är de frågan om 1000 kronor?? | |
|
Vad menar du med givare? Bromsljuskontakt? Varningssensor för slitna belägg? Eller annat? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| givaren för abs:en?? | |
|
jag köpte givare till min e39:a å dom kosta 750:- så mer än så behöver du nog inte ge skulle jag tro.... Dala |
|
|
de låter ju inte så farligt. de är så att jag funderar på att köpa en e28 som fick en 2:a på bromsarna pga att abs:en inte funkar.. kan de vara nått annat än abs givaren?? |
|
|
Impulsgivare till E28, kostar ca 1200kr. Klart att det kan vara andra orsaker med....har du kollat säkringarna? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| säkringarna är det troligen inte. men man vet ju aldrig. jag har inte varit å kollat på bilen än, tänkte bara höra vad de kan kosta å repa?? | |
|
kan inte jag svara på... har man riktigt me otur så kanske den kan ha låst sig om den stått eller inte brommsat ur bilen tillräckligt. "hasso" här i forumet e en jävla fena på problem lösningar, han har hjälp mej med en hel del fel på min bil bl a trassel me abs´n Dala |
|
| problemet som jag har förstått är att bromsarna funkar men inte abs:en?? | |
|
är det någon som säkert kan säga att de är abs givaren som är felet?? |
|
| Är det den som är i haparanda?? | |
|
ja de är den |
|
| Willpan du har mail | |
| jaha | |
| besiktnigs papret kan vara bra att ha | |
|
30 till 50kr på Biltema |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.