|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Z3c4e: Länk /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
BARA SÅ NI VET 17" FÄLG MED 225/45 DÄCK SOM STANDARD PÅ 3.0 "Z4 love it" |
|
|
Fredrik: men det är väl "i" och nte "L" för fasen! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
L brukar ju vara lång versionen i BMW språk. Vore ju riktigt roligt och SKIT-fult med en förlängd Z4'a... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Z3c4e: Självklart är det ett i. Jag länkade bara till en bild på hur det ser ut, jag har väl inte sagt något annat? eller är det något jag har missat? :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Näe, det är Hobbe som far efter "Lang" versionerna... Kanske därför han hade så svårt att komma runt konerna på Lunda i höstas... ;-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
| i eller L , jag håller inte koll på kromade prylar. Sådant överlåter jag till experterna på krom och annat bling Caspar och Z3c4ever ;) | |
|
Hepp!! Så blev man inslängd i Z3c's kromfanatism... Jag är ingen jättefantast av krom... /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.