|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hejsan! jag var inne på en styling sida kan inte komma på vilken sida de va. dom hade ett handbroms stag/rör av aluminium med m logga tror de kostade runt en 300hundring någon som vet vad jag kan finna den sidan igen? eller någon annan bra styling sida. någon som har köpt list paketet till en m-3 -e36 med m loggan på? hur var pass formen? Mvh |
| Det ska finnas på www.stylingkompaniet.se om jag inte minns fel! | |
| Sorry, fanns nog inte kvar på den sidan, hade för mig att det var där jag sett det! | |
Njuren |
www.americantrading.se kvalite BMW - i nöd och lust? |
Njuren |
förlåt, american-trading.se ska det vara BMW - i nöd och lust? |
bmw,m3 |
Hej! någon som hittar den handbromsen grejen jag menar med m loggan på? jag hittar inte den. vad tycker ni är rimligt me styling inuti bilen? Mvh |
| Den här kanske? Länk | |
bmw,m3 |
Hej! Tack de va den jag letade efter. någon som sett den i verkligheten + är den snygg? dom hade även silvriga blinkers lampor är de snyggt tycker ni? isåfall vilken färg ska man köpa + både fram å bak? Mvh |
bmw,m3 |
förresten jag har vita blinkers fram vanliga bak. vilka lampor ska jag köpa tycker ni eller kanske inga alls? |
bmw,m3 |
tror dom kostar 49kr paret. Mvh |
|
det du letar efter samt fina sport ///M pedaler finns på www.g2styling.se .:Kristijan:. |
|
|
här finns det billiga kopior samt carzone www.dnstrading.se Varför åka nåt annat skit när man kan åka e30? Bara en fråga.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.