|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Det var ju skoj idag och bra med folk. Tack till alla som var med! Detta gör vi om tycker jag, förslagsvis den 4/6 då det också är planerat en ytterligare M5 E34-träff i Karlstad. Tack till Dandelue på forumet för provturen i 540n, den gick fint! "Highspeed" tog väl en hel drös med bilder på samtliga närvarande bilar, som vi förhoppningsvis får se online snart. Får slänga upp mer info beträffande 4/6 senare. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
HD91: Var det den här som du åkte med i? Länk I såna fall så måste det ha varit en upplevelse! //Schnitzer |
|
| Någon som lyckades få bild på mig från träffen i lördags.När jag gjorde slut på det sista av däcken (",) ??? | |
|
HD91- Inga problem. Kul att träffas! Schnitzer- Nej, HD91 fick köra: Länk . Om det var en upplevelse eller inte får han själv svara på... men den går bättre än den förra ;) . MVH, Danne - H U M A N R A G E - |
|
|
Mpower- Inte om det var utanför AUTOWÅX du menade, men du lyckades blästra min bil rätt ordentligt då i alla fall... Grus och däcksrester flyger rätt långt vet du. Danne - H U M A N R A G E - |
|
|
Är det någon som har några bilder att dela med sig från träffen? /Tony |
|
|
Dandelue=Förlåt,det kan lätt bli så när man tänker med foten(",)(FÖRLÅT),Hoppas det inte blev något på bilen. Jag menade på lastbilsparkeringen där det va race på kvällen.. |
|
|
Ja roligt med race. Synd att inte fler körde. Det var grymt roligt att köra mot Nathalie, även om jag förlorade. Men det gör inte ett dugg, kännslan är go i alla fall. Och pizzabagaren gjorde ju sitt för att roa oss alla. På söndagen stod bilen stilla hela dagen. På måndag morrgon kommer jag ut till en bil med punktering. Lyckat värre. Har än så länge fått punktering minst en gång per år. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Dandelue: Jo, den går bättre än original den 540n, hör av dig med resultat om du mäter effekten. Instämmer med Highspeed, nästa gång får fler åka ut och köra, det är det som är meningen med den platsen, dessutom ett unikt tillfälle att bara köra mot andra BMW-bilar. Nåväl, vi får väl se nästa gång. Hoppas på stor uppslutning 4/6. Highspeed, kan du kolla framöver om vi får ha parkeringen då också? -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Senaste nytt: Punktering på vänster bakdäck också. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Är ju En dag på strippen den 4/6. Får la komma på nästa tfäff då!!! ROCK ON |
|
|
Dandelue: Nej, men ge dig. Fick han köra! Det var fasen. Du får komma till någon av de andra träffarna senare i sommar. Vore kul att se din 540. Jag är i Tyskland nu annars hade jag varit med på träffen. Kommer hem i mitten på juli. Då ska jag vara med på alla träffarna! //Schnitzer |
|
| Tyckte karlstad lät som en bra plats för mig är bara 8 mil enkel resa de hade funkat men den här träff planeringen är ju dryga året gammal kanske inte finns något intresse längre.... | |
|
Tycker också det skulle vart kul med träff i Karlstad! Men verkar fått BMW och körkort över ett år försent.. ;oP ¤Säffle Rebellen¤ *If Gud dosn´t drive BMW, then why is the sky blue and white?* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.