|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
M5-träffen skulle inte hållas vid Autowåx. Hör med HD91 vart M5-träffen är. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Laguna: när du kommer söderifrån så sväng av mot Bomstad/Skutberget strax före Karlstad, därinne finns en stor parkering ganska nära sjön. Jag ska lägga upp en exakt vägbeskrivning på hemsidan. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Hej! Jo jag kommer, då jag ej var med på andra träffen med min m3:a förra året pga motorras. men det är fixat nu. :). |
|
| jag kommer, om bilen är klar. | |
|
får alla bmw billar komma eller är det bara nån spec modell?? annars hade det varit kul o komma förbi... Toni |
|
|
Vetoni: Kl. 16.00 enbart M5 E34 (annan plats 7-8 km bort). Kl. 17.30 (ca) alla BMW modeller vid Autowåx Bil AB. Lämpligen avslutar vi det hela, senare på kvällen, vid Löfbergs Lila Arena. Precis som förra gången alltså, det var trevligt. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Tror tyvärr att jag får avboka... :( Hinner inte fixa till bilen tills april. Satsar på att ta ut den i maj istället... |
|
|
18:00 är nu den spikade tiden den 16:e april Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Ja ska försöka dyka upp om jag har bilen kvar då. Mvh Johan |
|
| Jag ska oxå försöka dyka upp om jag har tid | |
|
Härligt Persson. Det drar ju ihop sig för Bmwträff. =D Ska som vanligt ta ett snack men "han där uppe" och se om vi inte kan få bra väder till lördagen. =D Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Hoppas jag har fått mina nya sulor tills hälja då! Vart träffas vi HD91????? |
|
|
Mpower: M5:or möts kl 16 väster om stan, kör mot Oslo efter Karlstad och ta av mot Skutberget/Bomstad (Trysil/Hagfors är med på samma avfart också). Följ vägen under E18-bron bara, det är på vänster sida sedan efter en bits körning. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Får förtydliga, det är första avfarten efter motorvägen alltså. Det finns ytterligare en avfart med Trysil osv innan motorvägen tar slut men det blir inte rätt, eller det är en jäkla omväg i alla fall. Alltså, E18 mot Oslo, avfart efter att motorvägen tagit slut, mot Bomstad/Skutberget under E18-bron. Sedan kör vi till Autowåx kl 18. Väl mött! -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Tråkgigt att missa M5 E34- och BMW-träffen. Får ta igen det senare i sommar. //Schnitzer |
|
Gemini__ |
Hoppas det blir bra uppslutning från forumet på M5 E34-träffen. Att det blir kanonväder tar jag för givet iaf. =) Väl mött! Mvh: Thomas |
|
Det blir ingen M5 E34 träff för mig :( Bilen är inte färdig och dessutom måste jag jobba i helgen, tragiskt. HD91: när blir nästa M5 E34 träff? M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Är det någon som vet på ett ungefär hur många det blir som kommer på den gemensamma träffen för alla? Är det 18.00 vid Löfbergs Lila Arena lr har ni kvar den gamla tiden 17.30 vid Autowåx? |
|
|
18.00 vid Autowåx är det som gäller, sen kanske vi svänger förbi LLA senare på kvällen, beroende på väder. M femman: nästa M5-träff blir 28/5 eller 4/6, inget spikat ännu. Vi kommer troligen att köra ett möte i Västerås senare under sommaren också. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Jag kommer lite senare om jag kan! ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.