AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
4.123

Intresse för BMW-träffar i Karlstad 2005?

Sida 1 av 3
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Hej, som medarrangör till förra årets tre BMW-träffar i Karlstad tänkte jag nu slänga ut en förfrågan om det finns intresse för ytterligare sådana i år?
Det var ju lite glest med bilar på den sista träffen, enda anledningen att det blev något överhuvudtaget var ju för att det kom bilar från E34 M5-träffen som var timmarna innan, övriga BMW-bilar saknades i mycket stor utsträckning.
Hojta gärna till så fort som möjligt ni som vill ha möten under 2005, för i så fall kör vi igång den 16 apil då den första M5-träffen också är. Platsen är lämpligtvis samma som förut, men det överlåter jag till Highspeed_M5 på forumet att välja och ev. kontrollera.
Hoppas att intresset finns, för det var ju två bra träffar förra året!

-M5 E34 Limousine register Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Jag kan ev. närvara om det blir träffar, dock endast på den första. Jag blir borta ett tag i Bayern och kommer hem senast någon gång i augusti.

//Schnitzer

Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
Självklart ska vi väl ha en Bmwträff igen. Vi får ta en träff i sammband med M5-träffen i April kanske. Så att Schnitzer kan vara med.

Har du råd att INTE köra Tyskt?
jag försöker nog dyka upp om det passar in i kalendern.

/Tony
Visa användare
253
Nillen78
BMW M3 V8 -08
Jag kikar gärna i o tjatar med alla andra Bmwfreak!

//Niclas
Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
Härligt.

Ska också försöka komma,bara jag blir klar med bilen..

Både min och en polares bumse var isärplockade vid förra träffen, så jag ser fram emot fler träffar under 2005.

____
Reach the door with a breath and a scream.
Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
Mika Häkkinen: Vad är på G med bilen?

Det ska i en ny 2.7 liters sugmotor i bilen.Sen ska jag även byta växellåda,instrumentering och snygga till inredningen.

Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
Ah. Då får du en sådan motor jag har då kanske.

Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
Har precis snyggat till fälgarna.

Ja,de blir nog rätt lika.Ska köra med dieselvev,smidda högkompskolvar,portad,planad och svetsad topp med en trimkam.Hela receptet finns här:Länk

HD91: Kan man få lite mer info om M5 E34 träffen den 16/4? Plats, tid osv.
La
193
Laguna
M5 3.8 -92b *general-ras*
Jag kommer iaf! Missar juh inte en M5 träff i första taget! ;) Såvida jag hinner få ihop bilen vill säga... :/

Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
Mika: Glöm det där att jag sa att våra bilar blir lika. Din kommer bli ruskigt snabb

HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
M femman: M5 E34-träff = kl. 16.00 den 16 april..
Det finns två tänkbara platser för M5-träffen, båda runt Karlstad, jag måste tala med medarrangör om det, men det ska bli besked snart. På ena stället finns restaurang/hotell och möjligheter till middag efteråt, om det finns något större intresse för det så kan jag ordna en bokning.

BMW-träffen efter M5-träffen håller vi lämpligen där vi varit förut, dvs vid Autowåx Bil AB (BMW) på Wåxnäsområdet i Karlstad. Vore fint om de hade en V10 M5 som demo och hade lust att visa den för oss entusiaster, men de har knappast någon inne då, men får de det så ska jag göra en förfrågan.

-M5 E34 Limousine register Länk
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
Jag kommer om ny bil är inköpt! :)
Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
Nu har jag kollat med Autowåx. Vi får vara på deras parkering precis som förut. Vi får komma ihåg att precis som förra året att inte skräpa ner på platsen.

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Typiskt att jag varken kan närvara vid M5-träffen och den vanliga BMW-träffen. Jag får ta igen det när jag kommer hem från Tyskland.

//Schnitzer

La
193
Laguna
M5 3.8 -92b *general-ras*
Jag är vid Autowåx den 16:e April ca kl 16.00 då... :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.