|
|
|
|---|---|
|
Länk Priset är ju iaf vettigt... men hur är funktionen? Funderar på att handla ett och testa... inte många spänn att förlora Mvh //M(arkus) | |
| Som det står i annonsen så höjer det varvstoppet och justerar bränsle & tändningen en aning men ger inte direkt någon effekt kanske 5hk. Bra om man vill varva 7200 RMP... | |
|
Ja, finns de nått annat än surerchips som är indivuellt anpassat för just din bil/motor? (om man utesluter eftermarknads sprut) Är inte alla andra någorlunda lika å ställer om tändning och soppa? förvisso med olika resultat.... |
|
|
Fått mitt chip... Demonterat orginal chippet monterat en sockel och tryckt dit mitt nya chip, STENDÖD, inte äns et tjoff... Startade direkt när jag satte tillbaka mitt orginal chip. DOA eller blåst på pengarna kan man fråga... Mejlat killen men inte fått svar än... Mvh //M(arkus) |
|
|
undra varför han bara hade en mailadress(och inget telenummer) :) |
|
|
btw...såg att du kommer från min gamla hemstad :) |
|
|
Skulle det va så att han blir omöjlig att få tag på kan man lösa sådana problem på andra sätt... Har ju hans adress... Jasså, du är en ex jämte?? Mvh //M(arkus) |
|
|
okej,,.,jo det är ju bra det då.....japp,torvalla och ope |
|
|
da_loof: Du är inte den enda som har haft samma problem; Länk Men som du sa, inte många spänn att förlora ;s Det trista i det resonemanget är om han säljer ett chip varannan dag så tjänar han ca 15' rent varje månad minus porto + e-prom. Och det är väl därför han fortsätter att annonsera. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Tråkigt. Jag sålde också chip, men autopower drog in min annons efter en tråkig historia där en person hoppade på mig i en tråd och vräkte ur sig en massa skit. Detta utan att ens vara inblandad. (Hade inte själv köpt chip av mig) Mina chip funkar bra, kör själv med samma i min 325, men nu tar det nog ett tag innan jag tar hem fler efter den historien... Har liksom tappat lusten. Bla. pga. att killen anmälde mig till polisen och skattemyndigheten. Det lustiga är att denna annonsen dök upp precis samma dagar som den historien utspelade sig. *konspirationsnoja* "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Har mejlat till kille i fråga. Skickar han mej ett nytt som funkar har jag egentligeninget att klaga över, elektonik kan ju sluta funka oxå.. Om han inte tar ansvar så får man väl lösa saken antingen genom polisanälan eller genom vänner... Mvh //M(arkus) |
|
|
Hoppas det löser sig. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Jag har köpt chip till min E30 av Jens Ek och har inget att klaga över. Stå på dig! ------ BMW CS #04839 |
|
|
Jens: Vad har du för chip?? Har du nått som passar till min bil? Mvh //M(arkus) |
|
|
Har inga hemma till 535/735 tyvärr. (Hade bara till box 179) "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.