|
|
|
|---|---|
|
har kollat runt lite men inte lyckats sett den.. har konstant -37.. Dressa | |
|
Sitter inte den i spoilern, längst ner vid lufthålen eller vad det är? //Schnitzer |
|
|
Jo, på höger sida bakom frontspoilern, intill dimstrålkastaren... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Vanligt är att det är något av kontaktstyckena som ärgar. Det sitter ett intill själva givaren, och ett bakom/ovan vänster dimljus. När man fått ihop allt, tar det några timmar innan färddatorn visar rätt temperatur, den kryper sakta upp från -37. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
hittade givaren och mycker riktigt var kabeln av direkt mott givaren,,vips 2tim senare visade den korrekt..otroligt att den behövde 2tim för att stabilisera sig själv... man kommer närme och närme en felfri bil.. Dressa |
|
|
Hmm...Min utetempgivare på 735:an "vandrar" en hel del,allt ifrån -37 till korrekt temperatur o "allt därimellan"...Jag har "varit på" dem båda kontaktstyckena,men mest troligt är det väl givaren på min vagn som är defekt..Ser hel ut,men det är ju naturligtvis omöjligt att se.. Blir nog att beställa en ny ändå.. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.