|
|
|
|---|---|
|
någon som vet om det passar på bmw e36? Länk jag har köpt en så om det är någon som vet om det är 3"insug så hör av er....mvh jocke tack till alla er som svara... | |
|
hehe. Tänkte precis skriva ett inlägg och fråga just om detta. Har också en E36 och undrar om det passar. Har mailat killen som säljer filtret och frågat om han vet om det passar E36. Kan vara värt och "testa". Mvh |
|
|
hmm, det kanske faktiskt har ngn funktion även om det mest ser ut som ngt fast and furious-aktigt MVH Johan K |
|
|
Ärligt: Hur skulle det kunna hindra varmluften i motorrummet att sugas in? Vem tror på att detta ger +5 eller till och med +10Hk? Snarare tvärt om eftersom motorn får varmare luft = sämre fyllning... FP |
|
| He he såg ju kul ut, man kan ju rycka ur inehållet å ha den som bords lampa.. | |
|
... samt att motorutrymmet blir jävligt fult om man trycker in den där.... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Vadå fult? Det ser nästan ut som andra sportluftfilter av välkända märken. Frågan från början var inte vad ni tycker utan: "någon som vet om det passar på bmw e36?" |
|
|
högre pysljud..?? haha.. köp ett FILTER istället... varför lägga 296 kr på en lampskärm?? |
|
|
"högre pysljud..?? haha.. köp ett FILTER istället... varför lägga 296 kr på en lampskärm??" hahahahaaa! där garva jag! bra sagt. |
|
| Det blir ju snyggt med lite vulk tejp på. Ser ju proffsigt ut. | |
|
Tänker inte komentera utseendet! Men varmluften skärmas ju inte av för att man sätter en plåt direkt på filtret & vad gäller luftflödet så kommer det ju definitivt att minska med plåten på. Att det blir pysljud är ju självklart! när mycket luft ska pasera genom små öppningar. Jag skulle tippa på -5HK. |
|
|
"Filtret ger ca: 5hk (vissa påstår t.o.m. 10hk). " Gillar att han försöker sälja på rena spekulationer. Vilka oberoende tester kan han visa på? ;) Det värsta är att han säkert kommer att sälja en del... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
de där med 5hk tar jag med en stor nypa salt men jag vet att man kan få lägre brännsleförbrukning tackvare sportfilter... BMW Williams F1 Team. |
|
|
Fantastiskt. Högre effekt och lägre förbrukning, vad kommer härnäst...? FP |
|
bm 175 Caddy 1.9tdi dsg-08
Caddy 2.0sdi-04 Toyota Hilux-10 Audi A4 2.0tdi Quattro-09 Bmw 530xd -08 |
vart är det den fins ju inte mera ?? BMW är best.... |
| Folke: Sportluftfilter är nog även bra mot liktornar och halsbränna... ;-) | |
Niclas.S |
HAHAHAHAHA ;D fy fan vad härligt forum!!! OO=00=OO |
|
tyvärr så är annonsen borta...missade glädjen MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.