|
|
|
|---|---|
|
Erfarnheter önksas om autostudios slutsteg ! MVH Tony B BMW 525i | |
| hallå. jo jag har ett autostudio steg (2.4).det krämar på rätt bra. till de slutstetget har jag en autostudio 10 som dunkar på rätt så bra. jag tycker dom är bra.har kompisar som kör dom större stegen och dom är nöjda med dem. | |
|
Hade ett PRO 4.6, 4x60w, med 90A säkringar och det drev en 12" och mitt framsystem, och det lät otroligt bra och MYCKET för dom pengarna det kostade ca 3500:-, helt OK, men dom vill ha mycket ström... /Ronny E-30 alpina köpes...... |
|
|
De själva byggde en Skoda kombi med 2st RCF(?) 15" och drev de med 2st Autostudio CB2200i steg. En bit över 150dB skäms ju inte för sig. Kostar 2990:- nya. Kan meddela att trycket i den bilen var något utöver det vanliga! Bakluckan hoppade nog 2cm... De drar ström, men de ger oxå ström. Autostudio byggde även ett "sniksystem" i en Volvo 740 (svåra att bygga i) som lät kanon! Kostade 7500:- inkl allt. Tre 10" i bandpass + ett av de billigare framsystemen. Lirade helt ok enl mig! Lägger du på 1000:-/steg så får du dock DLS 1000wattare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.