AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
594

M3-Betäckning

Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Min M3a har varken M3-märke bak el på sidorna, vad sägs ska jag köpa el inte. Det finns ju en stor fördel att vara utan då just märket M3 sticker lite i ögon på folk. Vad tycker ni???
Vet nån om det går att köpa just bara listerna som sitter på dörrarna och vad det kan kosta.
Samt vad ett till bakluckan kostar...

Livet är för kort för att köra diesel!!!
bl
2.300
blixten
325i -88
Var glad att det saknas, då slipper dom bli stulna:-)
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Att det skulle bli stulet tror jag inte. Lämnar nämligen aldrig bilen så nån skulle kunna sno det, ja ok om nån är så dum att göra det mitt på dan med folk omkring, fast det finns ju dom som är så pass dumma.

Livet är för kort för att köra diesel!!!
Grusse
Hmmm... Svårt det där, jag har samma problem själv. Min har endast M-märket i bak och inte 3:an, och saknar M3-märket på listerna.

Funderar nu på att köpa endast dörrlisterna och sätta dit Motorsport-märket, men jag har ingen aning vilket priset är men det går att köpa i alla fall.
3:an har jag redan köpt till bakluckan.
Hej.
Köpte i höstas, har alla artikelnr. (ligger hemma).
Ungefärliga priser om jag inte minns helt fel.
Lister (OBS utan M3 märke men med hål för ett) ca 500:-/st, M3 märke för lister ca 250:-/st, M-mäket på bakluckan ca 150:-, 3-an på bakluckan ca 60:-.
Priser är tagna ur minnet men somsagt så har jag alla data hemma, kan kolla det ikväll.

Sidolisterna med M3-emblem är så oändligt mycket snyggare än standard.

Ola

Jag kör också helt utan yttre M3-emblem, klart snyggare, i mina ögön, då kan man ju överraska de som tror att det är en stylad 316..... (om de har dålig koll iofs, då min M3 är Estorilblå) :)

Philip
Be
216
Betioveåtta
MB C63 - 2010
Klart Du skall njuta av anonymiteten. Du kan ju köra ifrån det mesta utan att visa vad du åker.

// Martin
Marquez
Håller med Martin. Tycker det ser hur cleant som helst utan M3 emblemet. Och diskret hade velat ha så på min även fast jag inte tror min hade vart så diskret för det har juh en gul...
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Den kommer INTE att yngla av sig hur mycket den än betäcks! ;-)
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Äntligen nån som begriper vad debatten handlar om.

"M3-betäckning" känns kinky på gränsen till kriminellt. Själv har jag beteckning på min bil, och använder den enbart som transportmedel. ;-)

Hr Messerschmidt
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Det stavas faktiskt Messerschmitt. ;)
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Besserwisser där!
jo
2.105
johann
M3 2001
M3 2005
Jag kunde inte låta bli! :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.