|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om jag verkligen har rätt ratt till min bil och skulle behöva en sprängskiss för att ta reda på det. Finns det någon som kan hjälpa mig med det? Bilen är en 518i -90. Kaross e34 Jag vore väldigt tacksam om nån kunde hjälpa mig. /Annika baeckman@hotmail.com | |
|
Rätt ratt? Hur menar du? Passar den, och det funkar så har du väl rätt? //Simon |
|
|
Nä, blinkers och tuta fungerar inte. Det finns inga "flikar" som för tillbaka blinkersen. Har fått veta att den förra ägaren haft träratt men bytte tillbaka till den som sitter där nu, han vet däremot inte heller om det är originalratt. Jag har frågat på en bilverkstad om det går att få till blinkers och tuta så de fungerar men de behöver en sprängskiss av ratten i såna fall. Då kunde de även avgöra om det är originalratten som sitter på. |
|
|
Kolla på den här sidan här finna alla BMW delar. Sök på ditt ramnummer så får du fram rätt prylar. Länk /Fredrik |
|
|
Tack Fredrik! Jag hittade sprängskissen. Toppen! /Annika |
|
|
Inte snällt av tidigare ägaren då det är bra med schysta rattar;-) /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Annars skulle det ju kunna vara så att ''flicke'' har gått av när ratten monterats/demonterats Farsan råkade göra bort sig på sin egna bil en E32... ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.