|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! minns ni denna bilen var ute för ungefär ett år sedan.... Nu verkar det vara dags igen! Länk Ingen e32 ägare som känner sig inspirerad? stackars bil... MvH \\Bylund West Coast Räcers | Länk Länk | |
|
Bra att det finns diff på den. Blir så jobbigt när man ska svänga på asfalt annars :)) För övrigt så verkar ju killen ha fattat hur förstörd bilen är med tanke på prissättningen. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Han vill tydligen åka stylad traktor i alla fall, med tanke på vad som står bakom bilen... ;) ///BMW - Was sonst! |
|
|
Coolt med mattsvart huv. Som på de gamla merca-ambulanserna på 80-talet. Ge ditt bidrag till Radiohjälpen 901950-6 |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Huvaligen! Inte rätt bil för sådan "stajling".. Den är ju manuell! Det kanske kan vara något för "Stephan6vxl" som jagar en sådan i en annan tråd... :o) |
V12 LeMans |
som gjord för att skickas till billackering och få en seriös lack , ;-) . |
|
Var får han toppfarten från? De ska väl inte göra mer än 230 km/h. Det fattas bara att den är sönderrostad och inredningen är förstörd så är bilen komplett. Jag vill ha en 750! |
|
| Way to ride! | |
|
Det är inte konstigt att E32:or sjunker snabbare än berg med det utseendet. Fy fasen! Undra hur han tänkte som kom på igen? Om han överhuvudtaget gjorde det! //Schnitzer |
|
|
Den ser ju ut som en stylad traktor, sen menar han nog 160 km/tim. Ädla fiskar simmar motströms! Zaharald |
|
|
Nämen ni vet väl att hastighetsmätaren är graderad till 260 och allt som krävs för att nå dit är ett trimchip och sportluftfilter!! =D Mvh |
|
|
Hade huven varit i samma färg som bilen i övrigt så hade jag kunna ägt en sådan bil. Om den var i schysst skick vill säga. Jag är väl den enda här som tycker så... |
|
|
Den där bilen rullar i mina hemtrakter, ägaren bor bara någon kilometer från mig så jag har sett den på nära håll flera gånger. Avgassystemet tycks hänga i någon slags rem (kanske fixat nu, vem vet) sen körs den hårt som fan (unga raggare). Så det är säkert ett kap ;-) Autopower.se - Som en enda stor familj :-) |
|
Ras.mus |
Sen verkar han inte vilja ha mail-svar heller... Men har inte angett något telenummer! Tja, är man så korkad så man köper en sån bil så.. |
|
Den finns i verkligen i Värmland. Det är inte första raggarbilen man ser här! //Schnitzer |
|
|
Finns det liket också här alltså..suck.. Värmland måste vara det län som det finns mest tattar-BMW i, hur kan man komma på idén med Kawasaki grön (för det är väl det?) på en 7-serie?? Iofs verkar han inse att han (eller vem som nu gjort det) har gjort bilen totalt värdelös med de moddarna, och eftersom hans grupp av intressenter är en mycket liten grupp i låg ålder och med väldigt kass ekonomi så lär han säkert få pruta en del på det priset. Man kan bara hoppas att någon köper den och plockar med sig motor, skinninredning och fälgar och skickar resten av bilen till skroten, där den hör hemma! -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Måste ändå säga att det var helt otroligt att den blev såld förra gången den var på blocket, men det måste väl säga lite om den nuvarande ägarens inteligens? BMW CS #5139 |
|
|
HD91: Håller med till 100%. Kyrkogården, där hör den hemma! //Schnitzer |
|
|
*suck*^stackars bil... //Danne |
|
|
daol: Ja, att de har förstört den så. Man kan istället göra en god gärning med att plocka ner den i delar. Blir i alla fall billigare än att lacka om den och göra fixa allt som måste göras på den. //Schnitzer |
|
|
Kan inte alla här lägga 100 kr var så åker nån o köper den o plockar allt av värde o dumpar den på skroten efter d ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.