|
|
|
|---|---|
bmw320cab |
Fick hem bilen i dag. När man öppnar dörren så har man på tröskelns instegslister en Z4 loga som lyser(har jag på min ialla fall) Sitter det lampor i den eller är det flourserande? För på ena sidan "lyser" bara halva. |
|
BMW:s egna "pimp" tillbehör ;) Jag vet tyvärr inte vad som får den att lysa. Är lite allergisk mot neon... |
|
bmw320cab |
Är detta ej standard.? Hmm ingen annan som har det i sina Z4ór.? |
|
Nix, ej standard utan tillbehör. |
|
|
Hobbe: Du skall ju få 4 gröna rör monterade på Din HT av mig och Masten.. Man får ju inte vara otacksam mot presenter. Har sett belysta tröklar till 5 serien och det är brutalt snyggt. Det sitter iallafall lampor i 5'an som jag har förstått. De 5.000:- som BMW ville ha var dock lite för dyrt tyckte jag. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
bmw320cab |
Okay får la pilla lite och se om det sitter lampor i dom... Men det ser riktigt COOLT ut på kvällen när man öppnar dörren.. |
|
Kan tro det. Vi får hoppas att Du kommer till någon av träffarna i vår så vi får se hur det ser ut!! /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Neonkungen Caspar, Jag tackar och bugar. Det finns säkert någon i mitt garage som blir överraskad, och glad av att plötsligt upptäcka sin bil med neon. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.