|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ca 8300 mil, den är fullt försäkrad och påställd nu men har inte rullat en enda meter sen mitten av oktober. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
slog om till 14k i sommras. b6 alltså.. Alpina Power! |
|
|
Min M3 har gått 10800 mil.. |
|
|
Alpina B10-90 , 17600mil Ska tyvärr nog-kanske säljas, har köpt hus men inte gett upp bilen...ÄN...8( |
|
|
Jag har hus och en porsche 911 -79 som byggs om till snabb gatbil, varför ge upp bilhobbyn när man köpt hus? Det resonemanget förstår inte jag. |
|
|
Kid318, det kanske behövs pengar till renovering av huset? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
hehehe, nä man förstår knappt själv, får se om man kan sluta köpa så mycke go-saker till bilen ett tag! Inte populärt av frugan, det blir så mycke annat man kan lägga pengarna på när man har nyköpt hus...tyvärr |
|
| min m5a har rullat över på 17K precis... | |
|
Kring 14500 mil på B6an, står avställd under vintern och väntar på lite ompyssling innan det bär av till hemorten i sommar... /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
| Min har rullat 11600 mil. Milen är uppkollade och den har fullstämplad servicebok sen ny, så dom milen stämmer... | |
|
Min M5:a ska snart passera 25000mil utan större besvär. När jag köpte den hade den gått 17800 mil,hade en rasad växellåda och bristfällig servicehistorik.Efter byte till en frisk låda samt ny koppling har den tjänsgjort dagligen utan krångla. Vårdar bilen betydligt mer än nödvändigt,men ser det som ett nöje. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.