|
|
|
|---|---|
Lasse Karlsson |
Tjena! och god fortsättning på er alla "Autopowerare"! Vad skulle ni rekomendera av att köra en M5 E39-99 på M-test eller typ BMW konditionstest(har hört att detta ska finnas) när den ska kollas upp? Eller är dessa två alternativ i stort likvärdiga? |
|
Jag lät göra Ms stora test vilket jag var nöjd med . Har haft bilen drygt ett år utan större anmärkningar och är väldigt nöjd med bilen. Känner tyvärr ej till BMWs test och hur omfattande det är. I vart fall undgår man större fel om man innan köpet lägger ner några tusen på ett test och det är det värt. Lycka till! Richard |
|
|
jag gjorde både/och när jag köpte min M5touring - MIN aukt. BMW-verkstad gör en köp-grundtest (GRATIS) och en större test för ca. Kr 800 och DET -måste- det väl vara värd ??? innan jag köper bilar får jag alltid en 'varning' ='kom inte hit med något skrot du har köpt UTAN att vi har tittat på den innan' - DET har hindrat mig från att göra större misstag altern. gett mig underlag för en förnyat förhandling om priset ;) - Lasse@ du gör som du vill = lycka till ! M5touring register |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.