|
|
|
|---|---|
|
Vilken fälg av dessa fälgar tycker ni är snyggast, M3Csl Fälgen eller SSR gt-3? Vilken fälg har bäst kvalitet? Ska sitta på m3e46 | |
|
Denna skall du ha: Länk |
|
|
Jag har hört att SSR GT-3 ska vara mjuka, ha problem med klarlacken och så är de ganska tunga,men dom är ju så FETA. CSL-fälgen är mycket lätt och är ju bmw orginal,dock är den inte så fet.Jag kan inte bestämma mig, någon som har fler förslag på fälgar?(för att öka beslutsångensten ytterligare) |
|
V12 LeMans |
CSL-fälgen lackad i mörkgrått , tycker jag är väldigt "racigt" . |
|
Tycker ju HRE är ett givet val... /Johan Min bil: Länk |
|
|
HRE och Works fälgar är ju läckra på en M3'a. Annars måste jag som vanligt slå ett slag för BBS LeMans, tidslös fälg, passar på nya som gamla bilar... Mvh, /Wille |
|
| Självfallet csl-fäljen, då jag är av åsikten ORGINAL! | |
|
Eric: Om du är av åsikten ORGINAL borde du ju tycka att den inte passar på någonting annat än en CSL? Mvh, /Wille |
|
|
hej! har du kikat på superstar kloster?.. riktigt fet fälg... jag vill själv ja sånna! Länk BMDoubleVMthree |
|
|
HRE kostar väll ca 5000-6000 dollar+moms och tull? Det är för dyrt för mig. |
|
|
elkrn: Ja om du ska upp på 5 och 8 serien kostar de nog så mycke. Men inte 4 serien. /Johan Min bil: Länk |
|
|
Superstar Kloster är ju bara bling och helt osportig. Passar bättre på en 7-serie än en M3:a. Kör på CSL-fälgen, lätt och rejsig! |
|
|
Kinesis Motorsport K19R: Länk ...som bl.a. sitter på Loaded's M3 CSL Mvh, /Wille |
|
modano |
smaken är som baken MEN på min förra M3 E6 hade jag 19" BBS Challenge! ruskigt snyggt! 10" bred Challenge fälg ger ett djup som är obeskrivligt! monterat på dessa fälgar satt Dunlop SuperSport Race, varmt att rekommendera om du ska köra lite aktivt på bana! |
|
WilleW: Ok, uttryckte mig dumt, BMW Orginal! |
|
| Nån som vet om M3 CSL fälgar finns som kopia någonstans, de är riktigt snygga. Om inte, priset på nya, passar de e46 ? | |
| Bakfälgarna passar inte en vanlig E46. | |
|
tror att csl fälgarna finns som kopior hos Skanstulls Däck.. /// mstrutsen |
|
| Orginal CSL fälgar har funnits på www.stylabilen.se men det är troligen importerade fälgar eftersom det e så strikta regler för alla delar ang CSL i sverige. | |
|
CSL-fälgen är snyggast. Tveklöst ! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.