|
|
|
|---|---|
|
Hej har skrivit detta innan men kommer ej ihåg var jag skrev det men i alla fall. Under sittdynan bak sitter en lapp men vad bilen har för utrustning,färgkod mm. Men jag har både ASC och Taklucka te x men det finns inte med på listan. Inte var Eltaklucka och ASC standard på 320i 96 i Tyskland? Någon som vet vad som kan vara felet med detta? Ja Chassinummert stämmer överens med bilens. MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk | |
| kanske inte är original sätena?? | |
|
det låter ju vettigt men allt det andra stämmer tex Manuellt ställbara bakre nackstöd,Stolsvärme, Svankstöd osv? MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Jag har samma sak med min 328 E36! ASC + Taklucka står inte med däremot stämmer det andra! Vet inte vad detta beror på... MVH |
|
| Jag ska ha tyginredning enligt originallistan på min cabbe men har allt i skinn :-) nån måste bytt under bilens olika ägare :-) ,,, | |
|
Klabbe: Vi får ta reda på mer! LeeRoy: HAHA:D:D MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
stefannorr |
Kan ju ha varit nå spec erbjudande från typ Svenska återförsäljare att typ ASC+taklucka ingick i något svensk paketerbjudande? |
|
Stefannorr: Men bilen kommer ifrån Tyskland ju importerad 2003. Man kan väl inte eftermontera taklucka och ASC? MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
stefannorr |
Nej de har du rätt i...ja då vet ja inte...skumt.. |
|
Det är når lurt i alla fall :P MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
| Be att få en utrustningsspec. med hjälp av chassinumret av närmsta BMW åf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.