|
|
|
|---|---|
|
2 "tvåor">>>Vänster framfjäder var av!!Hmmm,+ att även vänster handbroms ej tog....Nåja,lite småpyssel är aldrig fel så här efter nyår. Annars ok...Trist ändå att få anmärkningar,brukar försöka klara mig igenom u.a. :) Mvh Janne. | |
| Du får 10.000:- för den! ;P | |
|
med andra ord är det lika bra att köpa en väghållningssats :) MVH Johan K |
|
|
camata>>10'...He,he,sådant brukar betecknas som skambud ;) Johan>>Ok,väghållningssats?...Nja,nu blir den nog bara en begagnad framfjäder(snålt,jag vet :)),men så får det nog bli om jag hittar en bra fjäder. Gör jag inte det så blir det två nya framfjädrar från BMW.. Mina dämpare är såpass fräscha att en komplett väghållningssats inte ingår i mina planer nu :) Mvh Janne. |
|
|
Hehe. =) Meeen. Man vet ju egentligen om man borde klandra dig, som inte kontrollerat allt inför det stora provet. Att känna att en fjäder är av är faktiskt inte så jäkla lätt... Beror iofs VART den gått av. |
|
|
Handbromsen tog bra innan...Tyckte jag ;)+att framfjädern var av sista varvet,vilket inte var helt lätt att se...Naturligtvis ska sådant kollas innan men ibland blir det "som det blir" med tid osv.. Mvh Janne. |
|
|
Trökigt med 2or, 320in fick tvåa på för korta fjädrar vilket visade sig vara en som var av. :( Men det tråkigaste var i alla fall 2a på ett bromsrör. Det som sitter ovanför tanken, pust och stön vilket drygt ställe att byta bromsrör på. Min extrabil, en volvo 145 från 71 och 45000mil gick igenom fint. Skönt att kunna köra till mars 2007 med den nu. Rätt bra att ha en bil som knappt kostar nåt. 35:-/år i registerhållningsavgift plus 70:- i månaden på försäkringen. Det duger fint när bayrarna står i garaget. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.