|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har tänkt köpa mig en kolfiberhuv till min 325:a Coupé (E36), är ute efter en helt clean huv utan några luftintag...... Min fråga är nu: Vart ska man köpa ifrån, finns ju så många som säljer, har hört att det skiljer en hel del i kvalitet /Markku | |
_WmB_ |
Realcar skulle jag satsa på, brukar ha rätt bra kvalite på sina produkter mvh/Christopher |
svavelvinter |
köp från reptil.nu väldigt billiga och perfekt passform och dom e cleana som fan :) Realcar säljer nooze och dom har kass passform på sina kolfiberhuvar |
|
_WmB_ ==> Låter tveksamt ditt svar, har hört mycket mindre bra saker om realcar. svavelvinter ==> Har kikat där, verkar bra.....har även tittat på en huv hos G2styling.se (5000kr), vet du hur deras produkter är??? Kör du med huv från reptil.nu???......kan du skicka bilder isf. Min mail: sackan@hotmail.com |
|
| Nån som beställt nåt härifrån??? Länk | |
_WmB_ |
Sackan: dom grejer jag har beställt från realcar har alltid vart bra kvalite på , men dock har jag inte beställt nån kolfiberhuv |
svavelvinter |
Sackan jag har en kolfiberhuv från reptil.nu, har dock ingen bild för tillfället, kan försöka skaffa längre fram. Jag har med luftintag och dylikt, har även framskärmar och baklucka därifrån. Kolla gärna in min bil jag håller på att bygga: Länk Kommer ställas ut på Elmia 25-28:e mars :) Ingen aning om g2stylings produkter faktiskt... WmB = Realcar har bra service osv, men vad gäller kolfiberhuvar är dom återförsäljare åt Nooze och Nooze's kolfiberhuvar har så kass passform så man blir mörkrädd, polarn hade nästan 2cm fel på sin huv. Lycka till! |
|
_WmB_ ==> Okej, men nu var det just kolfiberhuv saken gällde...å det tänker jag inte beställa från realcar svavelvinter ==> Nice bil du har på G, får titta närmare på den på Elmia.....maila gärna bilder när du fått på huven. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.