AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
983

Montera extrastolar i bagaget på en E39 Touring?

supernowa
Jag undrar om det finns att få tag i (finns till audi vet jag) extrasäten att montera i bagageutrymmet (typ nödsäten) till 520iT -02

Jag har haft den i en månad och om ca 9 mån blir vi en sjätte familjemedlem och jag vill inte byta till någon 7-sitsig riskokare bara för detta........

(kanske kunde planerat bättre men)..........

Se till att hamna på efterkälken direkt, då har du mer tid på dig att komma ikapp........
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Faktiskt inte hört talas om, finns ju annars till många kombibilar.
kompisens MB300TE fouromatic -89 har extarstolar i svart skinn, som man fäller upp ur bagagegolvet, Volvo hade det också vet jag. Så man undrar ju om inte BMW kunde ha det osså. ??

///MVH Hasso
Länk
Tr
43
TrippleT
320D -01
Tjena supernova, har det löst sig med nödsätena? Är också lite intresserad att kunna montera extra säten.

M v h
TrippT
Visa användare
1.455
tegel
E82 125i Coupé 2012
F07 530d xDrive 2016
Hej,
kan tipsa dig om Honda FR-V...var och körde den i förra veckan. Ingen BMW visserligen men oerhört charmigt koncept. 3+3 stolar och full flexibilitet. Kommer nog inte bli så vanlig heller.

Maxutrustad för 220000! Utan läder dock.

/M

Min bil:
Länk
supernowa
Får väl spara till en X5:a i värsta fall, de finns ju 7-sitsiga har jag för mig....

Se till att hamna på efterkälken direkt, då har du mer tid på dig att komma ikapp........
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.