|
|
|
|---|---|
supernowa |
Jag undrar om det finns att få tag i (finns till audi vet jag) extrasäten att montera i bagageutrymmet (typ nödsäten) till 520iT -02 Jag har haft den i en månad och om ca 9 mån blir vi en sjätte familjemedlem och jag vill inte byta till någon 7-sitsig riskokare bara för detta........ (kanske kunde planerat bättre men).......... Se till att hamna på efterkälken direkt, då har du mer tid på dig att komma ikapp........ |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Faktiskt inte hört talas om, finns ju annars till många kombibilar. kompisens MB300TE fouromatic -89 har extarstolar i svart skinn, som man fäller upp ur bagagegolvet, Volvo hade det också vet jag. Så man undrar ju om inte BMW kunde ha det osså. ?? ///MVH Hasso Länk |
|
Tjena supernova, har det löst sig med nödsätena? Är också lite intresserad att kunna montera extra säten. M v h TrippT |
|
|
Hej, kan tipsa dig om Honda FR-V...var och körde den i förra veckan. Ingen BMW visserligen men oerhört charmigt koncept. 3+3 stolar och full flexibilitet. Kommer nog inte bli så vanlig heller. Maxutrustad för 220000! Utan läder dock. /M Min bil: Länk |
|
supernowa |
Får väl spara till en X5:a i värsta fall, de finns ju 7-sitsiga har jag för mig.... Se till att hamna på efterkälken direkt, då har du mer tid på dig att komma ikapp........ |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.