AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.526

Koppla in belysta spolarmunstycken

Sida 2 av 2
Jag stavar som en kråka ju hoppas ni förstår....
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
nedde: Lyser dom vid besiktningstillfället blir bilen tveklöst underkänd. Är de däremot släckta och inte går att tända med en knapp som lätt upptäcks kan du klara dig, beroende på om besiktningsteknikern uppmärksammar dom och ser att det sitter lysdioder i dom eller inte...

Jeppe

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

k1mzo: nee du köpte ju dom efter du hade lackat bilen gul kommer du inte ihåg? ;)
ne
165
nedde
320i -06
Daniell. Tack för dom orden ;)

Jepsperado: Tack så hemskt mycket du med.
Dom är ganska så diskreta, eftersom jag aldrig varit på en besiktning förut, detta är min första bil, så vi får väl se hur det går, jag ska koppla in dom nu någon dag och åker jag dit på det så får jag väl skylla mig själv helt enkelt. Man måste våga lite ibland :)
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Sådärja! Nu har jag också kopplat in belysta spolarmunstycken, blåa, samt neon under bilen. Blev toksnyggt.
ne
165
nedde
320i -06
Player: Härligt, iaf någon mer än jag som diggar det. ;)
Visa användare
201
BMW635_Robban
635csi -84
325i -87 Cab
325ia -07 Coupe
330e -21 Sedan
Koppla det med en separat kabel från batteriet med säkring och sedan en strömbrytare i kupén. Detta för att hålla koll på skiten. Litar inte på billigt b-styling längre, då jag koppla in en uv-lampa i skuffen. Den höll inte många timmar innan den rök. Något smälte och sen funkade den inte längre.. =) Med tillräcklig värme kunde för fan bilen börjat brinna... Denna lampa kopplades till cigg-uttaget...skall nämnas!
ne
165
nedde
320i -06
Hmm tänkte på detta med säkring nu.. Är det så pass så jag ska ha säkring till dom. Det är två dioder som lyser. Ska parallellkoppla dom och isf vad ska jag ta för säkring? Står inget annat än att dom drivs på 12V.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.