|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Njuren |
BMW - I nöd och lust BMW - i nöd och lust? |
|
I bakrutan på min E21 323i står det: "BMW. Först och främst." Dekalen har nog suttit där sen bilen såldes som ny. |
|
|
Jag gillar en slogan som Porsche hade i USA på 80-talet: "You can't go faster without having to eat airline food" |
|
|
"Freude am Fahren" får holde...et kort, tysk og genialt slogan :-) Länk "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
Flere originale BMW slogans: Sverige: "När du älskar at köra" Norge: "The Ultimate Driving Machine" Danmark: "Sheer Driving Pleasure" Frankrike: "Le plaisir de conduire" "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
|
Vissa kallar det lyx, vi kallar det Volvo original :) Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
I Danmark fannns et reklam slogan: "BMW - behöver man sige mere" Dog er det "The Ultimate Driving Machine" jeg synes er bedst, siger det hele... Peter |
|
|
På 70 talet fanns denna , It takes one to to catch one. Länk |
|
|
"It takes one to to catch one." Denna användes även av BMW-Williams i en reklam för några år sedan. På bilden fanns då två F1 bilar efter varandra på väg uppför en backe. |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
750iAL |
Hellre lastbil än risbil (passar oss med 12:a underhuven) Bättre en 12:a i bilen än en 6:a på krogen:-) Jag avgör farten!! (lagom kaxig) |
|
"Jordfräsar drar framme, traktorer drar med alla fyra !" "Framhjulsdrift är för tanter, fyrhjulsdrift för jordbrukare" "Det går bra med sex !" (6-cyl såklart) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.