|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Vilken är eran favorit BMW slogan? =] | |
|
"BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den". Står i bakrutan på min E28. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Håller med Erik. Någon borde trycka upp sådana dekaler och sälja, jag hade gärna köpt ett lass! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Jag gillar "Vi sätter stjärnan UNDER huven". Kan bero på de ständiga debatterna med farsan (som körde merca, men gick över till den ljusa sidan nu i höstas). Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
| "Freude am Fahren" är så underbart tyskt, även "The Ultimate Driving Machine" säger allt :) | |
| Håller med E38B12. Freude am Fahren är klockrent :) | |
|
Håller med E38B12, även om Erikw:s exempel är lagom kaxigt också. ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Jag gillar de när de hade en bild på en ratt med en text under som löd: "Lovehandles" Eller växelspaken med: "Joystick" |
|
|
Audi hade ju en mindre lyckad affisch för två år sedan där nya S4 annonserades med texten "Snart i en bakruta nära dig" (eller något liknande). BMW kontrade då med en affisch för M3 med texten "Alltid i din framruta ;-)" :D /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
En annan kaxig på någon gammal E30 som jag sett är "BMW-Först och främst". mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
"100 smiles per hour" har jag för mig att jag läst någon gång... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| BMW - Take The Long Way Home | |
|
BMW - Die Deutsche Kraftwagen :D MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
även merceders kan leverera körglädje (obs se länken) Länk |
|
| Masten: Den var bra :-) | |
|
Ursäkta, lite OT: Vet någon vad det är för färg på E39 Touringen i mitten på nedre plan på ewert84:s länk? Någon sådan har jag aldrig sett. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
bood, Ser helt klart ut som Mora Metallic, en individual-färg. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Ingen som kommer ihåg "BMW - säker körglädje" som fanns i bakrutan på E21:orna, en bil som på sjuttiotalet (inte helt utan orsak) beskylldes för att ha osäkra vinteregenskaper. | |
|
Kalle: Den färgen har jag bara sett på E46. Hur som helst är den väldigt snygg. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
bood: Jag tror snarare att det är chiarettoröd, jämför med denna: Länk /Masten "Masten har alltid rätt" - gammalt Autopower-ordspråk www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Vågar jag säga emot Masten som "alltid har rätt"? ;) Men visst 17 ser den mer lila ut än röd? "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.