|
|
|
|---|---|
|
Det är mkt nu, funderar på och köpa en annan bil och som alla andra undrar man vad man kan få för sin bil. Bilens utrustning: Montreal blå met. 4 dörrars sedan. 16900 mil ( har ägt bilen i 5 år och kört den i 10000 mil) import 2000 Hr sänkt 17 tummare 8,5tum breda 5 ggr Mr cap behandlad Rökfri Full servicebok avb. backspegel elspeglar el fönsterhissar Sport ratt 4 airbags cd-spelare ACC asc Bilen är i befintligt skick och maskinellt är den helt ok. Drar absolut ingen olja. Tyvärr har jag ingen bild på bilen. Vad tror ni man kan få för bilen ? | |
|
Mellan 55-65' tror jag. //MArin |
|
| Antar att det är en sedan och att den saknar M-aerokit samt sportstolar. Då tror jag att slutpriset kan hamna där Marin förutspår. Testa att sätta ut den på annons för 75 och se hur lågt du måste gå. | |
|
Tack för erat svar grabbar, snart kommer bilen ut på annons med bild. Värdet på bilen var väl ungefär vad jag hade räknat med. |
|
|
Fick 69' för min 320i -97 som jag sålde för 4 månader sedan. Den var svensksåld, fullservad, 12 000 mil, ungefär samma utrustning som din så Marin's värdering stämmer nog rätt bra. /Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.