|
|
|
|---|---|
|
Passar ett 745i grenrör på min 528i -86 utan modifieringar?? Passar de från 524td också ?? Rättare sagt vilka passar ? Ska vara så man kan montera turbo.... | |
|
745 grenrören passar direkt. 524td passar inte. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Länk BMWCS #5494 |
|
| Ja okej. har du någon bild på de ? vad får man ge för ett sådant ? | |
|
Har tyvärr ingen bild, men det finns om du söker på forumet. Har sett dom säljas för mellan 1000-1500kr. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Länk BMWCS #5494 |
|
|
Ja okej. nej de finns inte något nu. som säljs separat. men de finns en massa skrotar så får kolla där med.. /Jeppe |
|
|
Kolla om detta är sålt, annons finns ju kvar iaf. Länk |
|
|
Jag har ett 745i grenrör till salu,1000 kr så är det ditt,fint skick. Hör av dej 0709-320552 Daniel |
|
| Hur fanken skickar man pm :) ?? kan inget om datorer | |
| Inte jag heller,men du kan mejla till danieloberg@bredband.net | |
|
jag hör av mig till dig ikväll är väldigt intresserad... /Jeppe |
|
| Allright! | |
| Hur är skicket på grenröret föressten ? sprickor ? | |
| Helt ok,en liten spricka men inget som kommer läcka ut. | |
|
ja okej. men hur vet du att de inte kommer att läcka då ? |
|
|
Jag har ett 745 grenrör inklusiv separat wg som är ett måste för det grenröret dvs komplett bara att bulta på dein motor pris 1500:- ring mig på 0709-562903 Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
| Separta WG är inte alls ett måste! Går lika bra att använda en turbo med intregread WG å plugga hålet. | |
|
klart det går, men då måste han fixa en platta som passar där. min är komplett iaf ..//zacka tel: 0709-562903 Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i Bmw M535i Bmw 323i |
|
|
fixa en platta är väl det minsta problemet.. Men men jag ska köpa (skunx) grenrör. Tack ändå |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.