|
|
|
|---|---|
|
Länk "Info: 4WD, ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, C-lås, CD-stereo, Dragkrok, Elhissar fram och bak" ehrm, står det fel i annonsen, eller är det nån importbil som inte sålts i Sverige? | |
|
Importbil är det (1998), men att den driver på alla fyra är inte möjligt. iX finns mig veterligen bara på 3- och 5-serien samt X-modeller. Jag vill ha en 750! |
|
|
4WD borde inte finnas, av någon anledning går dock inte chassinr. 2103697 in här: Länk Men här går det bättre, står inget om 4WD: Länk? |
|
| Handlar snarare om en okunnig bilhandlare,,,eller ett sofistikerat hemmabygge. Men med största säkerhet det första. | |
Paap Reeder |
... inför montering av mina toppar lusläste jag olika åtdragningsmoment i ett häfte: 01 65 9 783 695 Där står det att avgasgrenrör till M30 / 750i Turbo ......?? skall dras med 25-28 kgm. finns väl ingen sådan .... ännu?? MVH /// Paap R |
andha45 |
Det är nog lätt hänt vid inmatningen i de standardiserade formulären. Bara en sådan sak som att det ofta står "antisladdsystem" i annonser på bilar som endast har antispinnsystem. Mycket vanligt. Likaså skapar "Klimaanlage" en del missförstånd då det betyder ac men en del tror att det betyder klimatanl. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.