AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.280

Hej någon som vet om detta bolag är ok!...

bmw,m3
Hejsan!

jag har tänkt å teckna en helföräskring hos bolaget, saluansvar

är de någon här på forumet som vet om dom är ok?

Jag har en bmw m3-94 fick ett erbjudande av dom genom insplanet, på en helförsäkring om året = 14955kr vilkoren är

ingen under 25år som kör den

7skadefria år

1000mil om året

vagnskade (självrisk 6000kr)

är 38år bor i ett litet samhälle.

låter de rimligt tycker ni?

även någon som har dom som försäkringsbolag ja menar hur är dom med att göra om man skulle råka få bilen vandaliserad eller råka köra på en älg:)

Mvh

ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Varför startar du en ny tråd?
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Jag tror inte salusansvar är sämre än tex TH eller Folksam...
jaken: Du har väl också varit ny på forumet...
bmw,m3: Välkommen!

/Udo Dirkelsniff

Länk
Prova sökfunktionen Länk och skriv salusansvar

/Udo Dirkelsniff

Länk
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Udo,

tråden nedan är skapad från samma IP som denna, bara en "ny" användare, därav min kommentar.

Länk
bmw,m3
bor i samma flerfamiljs hus

jag köpte bilen idag.

ursäkta om de störde dig jaken.

Mvh nybliven m3 ägare.

bmw,m3
Jag undrar vad ni tycker om försäkringen? är priset rimligt tycker ni?

+ har någon nåt gott eller ont att säga om dom om nu olyckan är framme?

Mvh

Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Välkomen till forumet.

Priset tror jag är väldigt svår att uttala sig om då det skiljer från person till person, jag vet att det har nämnts priser upp till 30 000:- per år. Det bästa du kan göra är att ringa runt själv. De på Inesplanet är rätt bra men de missar vissa bolag, vi begärde priser för hus försäkring av de, de kom med mycket bra förslag, men vi ringde själv Sockenbolagen och de var billigare.

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
bmw,m3
ingen mer som har dom som försäkringsbolag + hur är dom om olyckan är framme?=

mvh

bmw,m3
verkar som jag är den ände på forumet som har dom som försäkringsbolag? kanske söka efter ett annat bolag i veckan då.

Mvh

Har haft dom som bolag, inga problem med dom annat än dom har lite dålig koll, eller vad sägs om att mitt försäkringsbrev vid nytecknandet skickades till min mor trots att jag inte nämt henne överhuvudtaget, vi bor inte på samma address;) och min far får fortfarande läkarrabatt trots att han är skild från min mor "som är läkare" sedan 5år, men annat än det inga klagomål.

Mvh Stephan
Använd sökfunktionen och du finner läsning för många timmar
anders_m
jag vet en massa om detta salusansvar, dem funkar nog nästan lika bra som alla andra försäkringsbolag och dem har ju även lite bättre villkor när det gäller skador och andra problem. Men . . .

. . . det kan förekomma att det tar längre tid med processen då det har hänt något med din bil, dem är tyvärr inte lika snabba som dem stora vanliga bolagen.

Det finns en massa f-bolag som är värre som man verkligen ska akta sig för, och som någon nämnde om tidigare (sockenbolagen) så bör ni kolla upp dem för det brukar alltid vara billigast om dem då finns i orten.

INsplanet har jag inte kommenterar om =) .. <---
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.