|
|
|
|---|---|
|
Tjohoo! Vi hade en solig och fin dag här nere igår och jag skulle köra och titta till bilen och se om han kanske rentav startade (stått ett bra tag nu utan laddare) och då han rev igång på första tänkte ja att en liten sväng kan väl inte skada. Bilen är avställd men jag har den på ett område där det inte är trafikerat så jag tog en repa. Det är skrämmande så fort man glömmer hur bortskämd man är med 321 pållar istället för 60-nånting som jag har min vinterbil. Små korta vägar där jag har bilen så jag tänkte att den kan få sträcka ut lite på parkeringen till Novalund. Så, såg någon en M Coupé köra 8:or och varva ur med södra sveriges största leende så var det bara jag =) Ny hemsa, i betastadie: Länk | |
Gemini__ |
Hehe, härligt! Tog ut min bil en sväng igår också, gäller att passa på när det är torrt ute. Mvh: Thomas |
|
Låter skönt tycker jag mig höra. Kanon att du förmedlar Känslan! Vi som inte har gjort det får lite panik! Eller mkt panik! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
gjorde exakt samma sak igår!! men de va lite små is på vägen så jag tog de lung. de va bara skönt att känna den där vridet igen!! |
|
|
Är sugen på att ut min en sväng snart. Tyvärr så ligger det så himla mycket grus och salt på vägarna. När jag kör till jobbet så hör jag ordentligt hur gruset blästrar mina hjulhus :( /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Helt torra och nästan rena vägar i Stockholm igår, så Besten blev snabbt påställd och ordentligt rastad.. Ahh!! Vilket bett vid 7700RPM på tvåan. :-) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Jag kunde förståss heller inte hålla mig i stillhet. Jag bestämde mig tidigt på fm. igår, att jag helt enkelt var tvungen att passa på att rasta min dynamiska pärla. Det blev en riktig fin långtur i det vackra vädret, och lyckan den var maximal.:-) ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
| Z4 M > Jaså, också du kör med hardtop. Vi är inte många. Jag har nog inte mött någon alls, vad jag minns. | |
|
Hobbe & Kenta har HT liksom Kentas polare som jag ej minns namnet på liksom jag själv (dock en Z3..). Det finns en del, men klart ovanligare på Z bilar än tex 3-serie. Antagligen för att Z'orna oftare ställs av under vintern. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Det är svårt att tacka nej till en hardtop när den erbjuds gratis ;) ...å andra sidan "there's no free lunch". BMW fick säkert pengar för den inbakade i priset trots allt :( |
|
|
aye, jag har heller inte stött på någon Z4á med hardtop. ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.