|
|
|
|---|---|
jojje_39_procent |
Någon som testat detta system? Vill ha ett schyst ljud i min bil, eller är det bara ta ett typ eisenmann eller liknande som alla rekommenderar? Ingen som har något ligger å skräpar :) |
|
Vad jag har hört så ska Eisenmann och Kelleners vara bland de bättre när det gäller att få skönt ljud. Jag rekommenderar Eisenmann! //Schnitzer |
|
|
BSR Ab säljer Simons avgassystem... De kan låta ganska bra i början för att sedan börja låta allt mer och mer när dämparen "bränns ur". Till slut låter de alldeles för mycket. Din M3'a är värd Remus, Eisenmann, Kellners, ASC eller Supersprint system. Mvh, /Wille |
|
jojje_39_procent |
Jaha det var simons.. Har sökt ang dessa system men inte hittat vart man finner remus, kellners och asc. Någon som har svar? Tackar för snabba svar förresten så här på tisdagmorgonen :) |
|
Har jag inte fel så är det väll Eisenmann som gör Kelleners system. Jag hade sattsat på Eisenman eller SuperSprint Mvh, Robban |
|
|
Och Remus gör ACS system. Här är en tysk firma som har lite avgas: Länk /Johan Min bil: Länk |
|
|
Jag har ett Breyton sportsytem på min M3a och det låter klart grymt. |
|
|
Länk Länk /Lazze Länk |
|
jojje_39_procent |
Är det bara höra med xerious om dom har ersättningsrör oxå? Eller finns det någon annanstans? |
|
Khöler och superspint har kattersättare. Xerius Racing har inga kattersättare vad jag vet. Och ska man beställa eisenmann så tar det rätt lång tid, har för mig att dom bygger dom efter beställningen faktiskt. Själv har jag ferrita. Bra kvalitet, och låter lagom mycket. Bra mycket mer än orginal iaf. Men inte lika rått som eisenmann riktigt. MVH: Henrik ///M3 |
|
jojje_39_procent |
Tackar för svaren. Någon som vet Vart man får tag på kattersättaren? Har kikat men jag hittar ingen länk till köhler eller supersprint försäljare... |
|
Köhler Racing, ULLARED TEL 0346-310 49 Han har ingen hemsida direkt. Ring och snacka med han. Supersprint vet jag att jag har sett, hmm...vart fan var det nu då....ska leta lite. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Här är ett ställe, men det var dyrt.Länk MVH: Henrik ///M3 |
|
| Köp AC Schnitcer, det bästa. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.