|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
HEJSAN SÅG EN SIDA PÅ NÄTET OM MAN GÅR IN PÅ www.bilnavet.se under reservdelar så finnns de några i halmstad som säljer på postorder såg att dom hade en del billigt där någon som handlat där som kan svara på om sakerna är ok eller ej tänkte köpa bromsbelägg där ? widik har ja för mig att dom hette. Mvh |
|
Har inte handlat på widik, men jag har sett hans villa. Han kan inte ha gjort dåliga affärer :-) Man är inte paranoid om de verkligen är ute efter en. |
|
|
Jag köpte framvagnsdelar och bromsbelägg till min 735 -91 där. Det var iaf inte lemförder som hade tillverkat framvagnsdelarna, såg mer ut som Biltemas junk. Bromsbeläggen såg ut att vara av lika låg kvalite som framvagnsdelarna. Jag skickade skickade skiten i retur och handlade hos BMW istället. Handla av BMW, Mekonomen eller Motornord istället. Widik skriver på sin hemsida Vi köper av samma tillverkare som förser biltillverkarna med komponenter. Därför kan vi sälja en kvalitets produkt till dig med rätt pris. Borde stå Vi köper av samma tillverkare som förser Biltema med komponenter. Därför kan vi sälja en lågkvalitets produkt till dig med ett högt pris. /Johan Riktiga män kör sedan. |
|
bmw,m3 |
Ahha såg att dom hade bromsbelägg till m3,an för ca 350kr fram å 270 kr bak lät ju billigt men är de skit så är de ju inget å ha. någon som provat deras belägg? Mvh |
|
OK jag har handlat en hel del hos Widik. Det skiftar mkt på vad man får. Ofta kan man välja själv de har mkt leverantörer. Köpt bla fjäderben dämpare. Och en hel del annat. MEN det är dock så att de inte alltid är billigast. Gillar AD-center i Halmstad. Trevligt bemötande seriösa, och givetvis bra delar. |
|
bmw,m3 |
någon som provar bromsbeläggen från widik? |
|
Japp. De var helt okej - fast de dammar en hel del. Köpte till min gamla 325 E36 och hållbarhet samt grepp var bra. Dock - som sagt - blev det lite mer bromsdamm. Jag var nöjd. |
|
bmw,m3 |
ok har dom någon butik som man kan handla direkt ifrån dom eller är de bara postorder? detta är deras levrantör av reservdelar = www.qha.com |
|
I Halmstad har de butik där du kan köpa direkt över disk. Det var det jag gjorde. |
|
bmw,m3 |
ok vad bra är de lätt å hitta dit? Mvh |
|
Följ denna länk. Länk Good luck |
|
|
Kan ju lägga till att du kör mot Halmstad och sedan följer du skyltar mot Tylösand. När du har Alevallen (stor idrottsanläggning med fotbollsplaner) så är du alldeles bredvid Widik. Ganska lätt alltså. |
|
bmw,m3 |
Ok då hittar jag. |
|
Har köpt av widik, de säljer delar till ett pris som är svårt att slå. Vill ni ha original så finns BMW som säljer dom men då till ett helt annat pris. Välj själva. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.