|
|
|
|---|---|
|
Satt och kollade på lite bilannonser, fick då för mig att kolla hur min bil låg i pris (520 e34 -90) och såg till min förskräckelse att dom flesta var under 20.000! Var iofs "vrak", men ändå! Ligger dom verkligen så långt ner i pris? Köpte min för 26.000kr, tycker det verkar dyrt om dom verkligen ligger så lågt i pris! Den enda "utrustningen" som min bil har är M-stolar, ABS och elektriskt justerbara ytterbackspeglar... Såg även att det blev ett relativt stort hopp upp till -91:orna med 24v, antar att folk hellre köper bilarna med dom nyare motorerna =/ Livet är inte lätt ibland... /Erik | |
| orolig för vad? att du ev tappar 6 lapp på din bil. eller att en 15 år gammal bil inte är värd 50 tusen som dy tror. :.) | |
|
Om du blir orolig för ett "möjligt tapp" på 6 tusen då tror jag att du bör vänta med att sälja cykeln ;) Nåja,allt är ju relativt,men bilar är inga prylar som direkt stiger i pris(om du inte har en alldeles speciell vagn)...Helt normalt att bilar tappar i värde. Din bil kan ju max tappa 26' i värde,lite pengar om du nu funderar en smula :) Mvh Janne. |
|
|
Frågan är när du betalade 26KSEK. Var det inte allt för länge sedan känns det spontant som för mycket, dock beror det på skick/mil förståss. Ser av din profil att du bor i Umeå, begbilar norröver tenderar till att säljas för högre priser också. /Simon |
|
|
Skicket kan variera mycket mellan bilar av den årgången. För 26.000 ska en 520-90 vara i mkt bra skick. Är du nöjd med bilen och den funkar bra är det nog inte så mycket att bekymmra sig för. |
|
|
Om du har köpt den det här året oavsett skick så känns 26000:- för en M20 520 för dyrt. Min erfarenhet är att det är den mest svårsålda E34:an och att de flesta byter ägare för 10-18000:- (om man utgår från annonspriser och prutning på det). Men som sagt, så länge du är nöjd så kvittar det :) /markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.