AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.084

Frågor angående M3-front, E36

Ro
31
Rodgee
325i -92
Hej!
Jag har tänkt att beställa denna front inom en snar framtid, och har då några frågor!
Länk

1: Passar original dimljus i denna m3-front?
2: För de som beställt saker av DNS förut, åsikter såsom passform, leveranstid osv?
3: Medföljer den svarta "läppen" längst ner på fronten på bilden:?
Länk
Ro
31
Rodgee
325i -92
Ingen som vet?
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Min kompis inhandlade just denna front av DNS för nått år sen till sin 320. Och jag skulle inte rekomendera att köpa den. Det är bara ett billigt skal av glasfiber utan fäste och med dålig passform.

Min rekomendation till dig är att i första hand inhandla en beg. org. front istället eller i andra hand att köpa en Riegerläpp och montera den under din org. spoiler. Ändrar bilen utseeende enormt mycket framifrån. Jag kan genom en kompis som har en liten styling/trimfirma fixa en sådan läpp till dig för 1498kr Har flera bilder på hur detta ser ut som jag kan maila dig vid intresse.

Mvh Jimmy

Mvh Jimmy

Min ögonsten: Länk
Ro
31
Rodgee
325i -92
Jimmyboy -> Maila bilder till: Roger.Boliden@home.se
Ji
2.380
Jimmyboy

Skickade ett mail men fick ett felmedelande, så jag är inte säkert på att det har kommit fram till dig. Återkom här om du ej har fått det.

Mvh Jimmy

Ro
31
Rodgee
325i -92
Har ej fått något mail, försök igen, är inget fel med adressen i alla fall!
Annars finns jag på icq: 40783218
Ji
2.380
Jimmyboy

NU gick det bättre, så nu ska du ha fått 4 st. bilder. Bilder på min nuvarande bil hittar du ju på länken här under naturligtvis.

Mvh Jimmy

Ro
31
Rodgee
325i -92
Om jag omformulerar min fråga:

Var ska jag köpa en m3-front? Var är det mest prisvärt? och bra passform!
Ki
280
Kitte
320i-95(E-36)
Köp på bmw det gjorde jag så slipper man oroa sig för att det inte skall passa utan det är bara att sätta dit.

Länk:Länk

Bmw 4 ever and ever....
Ro
31
Rodgee
325i -92
Okej, vad fick du betala, och vad ingår i priset?
(såsom galler, osv... passar original-dimljus?)
WG
155
WGiant
535 -92
finns orginal m3 front på www.nsf.nu
Länk

Bilen: Länk
Se
24
Seb-Roc
325iA Limo -91
Appropå M3-front, Stylingkompaniet säljer en M3-front från PS Styling(?) under namnet "Q Styling"(?) för 1800:-, vilket jag antar får anses som väldigt billigt. Är det någon som vet något om denna specifika front och/eller om PS/Q produkter i allmänhet? Skulle ni våga köpa den? Se Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.